M. KORKMAZ Et Al. , "Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3, pp.40-52, 2017
KORKMAZ, M. Et Al. 2017. Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3 , 40-52.
KORKMAZ, M., ATAY, L., & YILDIRIM, H. M., (2017). Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3, 40-52.
KORKMAZ, MÜESSER, LÜTFİ ATAY, And HACI MEHMET YILDIRIM. "Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3, 40-52, 2017
KORKMAZ, MÜESSER Et Al. "Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3, pp.40-52, 2017
KORKMAZ, M. ATAY, L. And YILDIRIM, H. M. (2017) . "Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.14, no.3, pp.40-52.
@article{article, author={MÜESSER KORKMAZ Et Al. }, title={Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı, Kişilerarası Etkilenme Eğilimi ve Sosyal Etki Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2017, pages={40-52} }