M. E. ŞİRİN And M. AKSU, "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535, 2016
ŞİRİN, M. E. And AKSU, M. 2016. Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2 , 521-535.
ŞİRİN, M. E., & AKSU, M., (2016). Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 521-535.
ŞİRİN, MUSTAFA, And MURAT AKSU. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 521-535, 2016
ŞİRİN, MUSTAFA E. And AKSU, MURAT. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535, 2016
ŞİRİN, M. E. And AKSU, M. (2016) . "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535.
@article{article, author={MUSTAFA EMRE ŞİRİN And author={MURAT AKSU}, title={Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi Trabzon Ortahisar Örneği}, journal={Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={521-535} }