M. E. ŞİRİN And M. AKSU, "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535, 2016
ŞİRİN, M. E. And AKSU, M. 2016. Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2 , 521-535.
ŞİRİN, M. E., & AKSU, M., (2016). Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 521-535.
ŞİRİN, Mustafa, And MURAT AKSU. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 521-535, 2016
ŞİRİN, Mustafa E. And AKSU, MURAT. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535, 2016
ŞİRİN, M. E. And AKSU, M. (2016) . "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.521-535.
@article{article, author={Mustafa Emre ŞİRİN And author={MURAT AKSU}, title={Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği}, journal={Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={521-535} }