S. UCA ÖZER Et Al. , "Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2, pp.71-80, 2016
UCA ÖZER, S. Et Al. 2016. Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2 , 71-80.
UCA ÖZER, S., ALBAYRAK, A., & GÜDÜK, T., (2016). Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2, 71-80.
UCA ÖZER, SELDA, ASLI ALBAYRAK, And TANJU GÜDÜK. "Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2, 71-80, 2016
UCA ÖZER, SELDA U. Et Al. "Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2, pp.71-80, 2016
UCA ÖZER, S. ALBAYRAK, A. And GÜDÜK, T. (2016) . "Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, no.2, pp.71-80.
@article{article, author={SELDA UCA ÖZER Et Al. }, title={Edirne İline özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Rolü – Instagram’da Gastronomiye İlişkin Etiketlemeler Üzerinde Bir İçerik Analizi}, journal={International Journal of Social and Economic Sciences}, year=2016, pages={71-80} }