M. DOĞDUBAY Et Al. , "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi ," III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , Aydın, Turkey, pp.1207-1213, 2014
DOĞDUBAY, M. Et Al. 2014. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi . III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , (Aydın, Turkey), 1207-1213.
DOĞDUBAY, M., SÜNNETÇİOĞLU, A., & KARACA, G., (2014). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi . III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi (pp.1207-1213). Aydın, Turkey
DOĞDUBAY, MURAT, AYŞE SÜNNETÇİOĞLU, And GÖZDE KARACA. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi ," III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Aydın, Turkey, 2014
DOĞDUBAY, MURAT Et Al. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi ." III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , Aydın, Turkey, pp.1207-1213, 2014
DOĞDUBAY, M. SÜNNETÇİOĞLU, A. And KARACA, G. (2014) . "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi ." III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , Aydın, Turkey, pp.1207-1213.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT DOĞDUBAY Et Al. }, title={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi }, congress name={III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2014}, pages={1207-1213} }