İ. T. Akyol And M. Kara, "Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33, pp.137-164, 2019
Akyol, İ. T. And Kara, M. 2019. Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33 , 137-164.
Akyol, İ. T., & Kara, M., (2019). Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33, 137-164.
Akyol, İBRAHİM, And MUSTAFA KARA. "Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33, 137-164, 2019
Akyol, İBRAHİM T. And Kara, MUSTAFA. "Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33, pp.137-164, 2019
Akyol, İ. T. And Kara, M. (2019) . "Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, no.33, pp.137-164.
@article{article, author={İBRAHİM TANJU AKYOL And author={MUSTAFA KARA}, title={Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={137-164} }