N. AKCANCA And D. GİRGİN, "Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü," İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.2201-2224, 2020
AKCANCA, N. And GİRGİN, D. 2020. Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3 , 2201-2224.
AKCANCA, N., & GİRGİN, D., (2020). Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 2201-2224.
AKCANCA, NUR, And DERYA GİRGİN. "Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü," İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 2201-2224, 2020
AKCANCA, NUR And GİRGİN, DERYA. "Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü." İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.2201-2224, 2020
AKCANCA, N. And GİRGİN, D. (2020) . "Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü." İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.2201-2224.
@article{article, author={NUR AKCANCA And author={DERYA GİRGİN}, title={Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının Hizmet Ederek Öğrenme Düzeylerini Yordama Gücü}, journal={İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={2201-2224} }