H. Ö. ILGIN, "Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması," Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9, pp.351-364, 2016
ILGIN, H. Ö. 2016. Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması. Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9 , 351-364.
ILGIN, H. Ö., (2016). Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması. Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9, 351-364.
ILGIN, HİCRAN. "Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması," Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9, 351-364, 2016
ILGIN, HİCRAN Ö. . "Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması." Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9, pp.351-364, 2016
ILGIN, H. Ö. (2016) . "Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması." Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science , vol.3, no.9, pp.351-364.
@article{article, author={HİCRAN ÖZLEM ILGIN}, title={Televizyon Reklamına Umberto Eco Bağlamında Bir Bakış Bir Çözümleme Çalışması}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi/The Journal Of Social Science}, year=2016, pages={351-364} }