M. Bozkurt, "İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, 2011
Bozkurt, M. 2011. İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1 .
Bozkurt, M., (2011). İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1.
Bozkurt, MESUT. "İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, 2011
Bozkurt, MESUT. "İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, 2011
Bozkurt, M. (2011) . "İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1.
@article{article, author={MESUT BOZKURT}, title={İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011}