B. Uslu, "Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2, pp.220-230, 2016
Uslu, B. 2016. Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2 , 220-230.
Uslu, B., (2016). Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2, 220-230.
Uslu, BARIŞ. "Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2, 220-230, 2016
Uslu, BARIŞ. "Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2, pp.220-230, 2016
Uslu, B. (2016) . "Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.6, no.2, pp.220-230.
@article{article, author={BARIŞ USLU}, title={Üniversitelerde bilimsel-sosyal uygulamalara ilişkin yönetsel esneklik: Öğretim üyelerinin algılarındaki farklılıklar}, journal={Yükseköğretim ve Bilim Dergisi}, year=2016, pages={220-230} }