Y. AYMANKUY Et Al. , "Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme," Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.107-125, 2016
AYMANKUY, Y. Et Al. 2016. Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme. Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2 , 107-125.
AYMANKUY, Y., DEMİRBULAT, Ö., & SAATCI, G., (2016). Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme. Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, 107-125.
AYMANKUY, YUSUF, ÖZGE DEMİRBULAT, And GENCAY SAATCI. "Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme," Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, 107-125, 2016
AYMANKUY, YUSUF Et Al. "Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme." Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.107-125, 2016
AYMANKUY, Y. DEMİRBULAT, Ö. And SAATCI, G. (2016) . "Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme." Journal of Tourism Theory and Research , vol.2, no.2, pp.107-125.
@article{article, author={YUSUF AYMANKUY Et Al. }, title={Oyuna Dayalı Reklamın (Advergame) Turizm Sektöründe Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={Journal of Tourism Theory and Research}, year=2016, pages={107-125} }