F. EROĞLU, "Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması , Lyon: Livre De Lyon, 2022, pp.47-70.
EROĞLU, F. Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2022. In Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması , Livre De Lyon, Lyon, 47-70.
EROĞLU, F., (2022). Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi. Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması (pp.47-70), Lyon: Livre De Lyon.
EROĞLU, FİLİZ. "Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması , 47-70. Lyon: Livre De Lyon, 2022
EROĞLU, FİLİZ. "Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi." Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması , Livre De Lyon, 2022, pp.47-70.
EROĞLU, F. (2022) "Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi", Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması . Lyon: Livre De Lyon.
@bookchapter{bookchapter, author ={FİLİZ EROĞLU}, chaptertitle={Endüstri 4.0 ve Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması}, publisher={Livre De Lyon}, city={Lyon},year={2022} }