Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. KIZILASLAN TUNÇER, "Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar," VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.1, 2016

KIZILASLAN TUNÇER, B. 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar. VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 1.

KIZILASLAN TUNÇER, B., (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar . VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi (pp.1). Çanakkale, Turkey

KIZILASLAN TUNÇER, BERFU. "Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar," VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2016

KIZILASLAN TUNÇER, BERFU K. . "Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar." VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.1, 2016

KIZILASLAN TUNÇER, B. (2016) . "Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar." VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , Çanakkale, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BERFU KIZILASLAN TUNÇER}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar}, congress name={VIII. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1} }