E. YAŞAR, "Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.57-71, 2022
YAŞAR, E. 2022. Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 57-71.
YAŞAR, E., (2022). Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 57-71.
YAŞAR, ENES. "Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 57-71, 2022
YAŞAR, ENES. "Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.57-71, 2022
YAŞAR, E. (2022) . "Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.57-71.
@article{article, author={ENES YAŞAR}, title={Yapılandırmacı Yaklaşım ve Türkçe Eğitimi Açısından Postmodernist Romanların Önemi: Kitab-Ül Hiyel Romanı Örneği}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={57-71} }