F. EROĞLU, "Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma," Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35, pp.253-282, 2016
EROĞLU, F. 2016. Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma. Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35 , 253-282.
EROĞLU, F., (2016). Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma. Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35, 253-282.
EROĞLU, FİLİZ. "Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma," Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35, 253-282, 2016
EROĞLU, FİLİZ. "Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma." Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35, pp.253-282, 2016
EROĞLU, F. (2016) . "Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma." Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi , vol.19, no.35, pp.253-282.
@article{article, author={FİLİZ EROĞLU}, title={Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma}, journal={Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi}, year=2016, pages={253-282} }