F. DALAYLI, "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak," ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES , 2017
DALAYLI, F. 2017. Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak. ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES .
DALAYLI, F., (2017). Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak . ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES
DALAYLI, FEYZA. "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak," ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES, 2017
DALAYLI, FEYZA. "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak." ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES , 2017
DALAYLI, F. (2017) . "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak." ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FEYZA DALAYLI}, title={Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak}, congress name={ICPESS INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL EKONOMIC AND SOCIAL STUDIES}, city={}, country={}, year={2017}}