Citation Formats
Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YAZICI And M. ÖZDEN, "Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi," International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4, pp.308-327, 2017

YAZICI, E. And ÖZDEN, M. 2017. Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi. International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4 , 308-327.

YAZICI, E., & ÖZDEN, M., (2017). Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi. International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4, 308-327.

YAZICI, EMRE, And MEHTAP GÜNEŞ ÖZDEN. "Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi," International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4, 308-327, 2017

YAZICI, EMRE And ÖZDEN, MEHTAP G. . "Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi." International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4, pp.308-327, 2017

YAZICI, E. And ÖZDEN, M. (2017) . "Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi." International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET) , vol.5, no.4, pp.308-327.

@article{article, author={EMRE YAZICI And author={MEHTAP GÜNEŞ ÖZDEN}, title={Öğrencilerin Dinleme Süreçlerinde Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi}, journal={International Journal of Languages Education and Teaching (IJLET)}, year=2017, pages={308-327} }