H. Çamurcu Et Al. , "Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi," Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-7, 2022
Çamurcu, H. Et Al. 2022. Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi. Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1 , 1-7.
Çamurcu, H., Atmaca, D., & Toygur, H., (2022). Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi. Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 1-7.
Çamurcu, HAYRİ, Davut Atmaca, And Hüseyin Toygur. "Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi," Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 1-7, 2022
Çamurcu, HAYRİ Et Al. "Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi." Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-7, 2022
Çamurcu, H. Atmaca, D. And Toygur, H. (2022) . "Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi." Kapadokya Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-7.
@article{article, author={HAYRİ ÇAMURCU Et Al. }, title={Sosyal bilgiler dersleri öğretim programı ve sosyal bilgiler ders kitaplarında bölümlerin konumunun tanımlanmasının değerlendirilmesi}, journal={Kapadokya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={1-7} }