A. Ş. Örnek And A. Şahbaz, "Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, pp.118-140, 2022
Örnek, A. Ş. And Şahbaz, A. 2022. Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6 , 118-140.
Örnek, A. Ş., & Şahbaz, A., (2022). Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, 118-140.
Örnek, ALİ, And AHMET ŞAHBAZ. "Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, 118-140, 2022
Örnek, ALİ Ş. And Şahbaz, AHMET. "Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, pp.118-140, 2022
Örnek, A. Ş. And Şahbaz, A. (2022) . "Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, pp.118-140.
@article{article, author={ALİ ŞAHİN ÖRNEK And author={AHMET ŞAHBAZ}, title={Listen to Your Loyal Customers! Relationship Between Customer Needs, Customer Relationship Management, and Customer Loyalty: The Sample of Gemport}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={118-140} }