Articles Published in Other Journals
REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ
International Journal of Social and Humanities Sciences Research, vol.8, no.71, pp.1356-1364, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
KURUMSAL REKLAM ANLAYIŞIYLA COVİD SÜRECİNDE BİRLİKTELİK MESAJI VEREN BANKALARIN YAPMIŞ OLDUKLARI REKLAM ÇALIŞMALARININ GÖRSEL VE SÖZEL GÖSTERGELERLE ÇÖZÜMLENMESİ
Atlas Journal International Refereed Indexed Journal Of Social Sciences, vol.7, no.39, pp.1546-1561, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ
International Social Sciences Studies Journal, vol.7, no.77, pp.390-404, 2021 (Peer-Reviewed Journal)