Öğr. Gör. Dr. HÜLYA UGUR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi
Ugur H.
,
Tosun N. Z.
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
, sa.12, ss.295-325, 2024 (Hakemli Dergi)
Femvertising Pazarlama Yaklaşımı Çerçevesinde Cinsiyet İçi Farklılıkları Konu Edinen Koton “Şimdi Herkese Saygı Moda” Reklam Kampanyasına Yönelik Nitel Bir Çalışma
Ugur H.
,
Şahbaz A.
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yenilikçi Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.67-87, 2023 (Hakemli Dergi)
STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ
Ugur H.
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.9, sa.122, ss.478-495, 2021 (Hakemli Dergi)
REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ
UGUR H.
International Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.8, sa.71, ss.1356-1364, 2021 (Hakemli Dergi)
FİLM PAZARLAMASI: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE
UGUR H.
The Journal of Social Sciences
, cilt.8, sa.51, ss.323-331, 2021 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL REKLAM ANLAYIŞIYLA COVİD SÜRECİNDE BİRLİKTELİK MESAJI VEREN BANKALARIN YAPMIŞ OLDUKLARI REKLAM ÇALIŞMALARININ GÖRSEL VE SÖZEL GÖSTERGELERLE ÇÖZÜMLENMESİ
UGUR H.
Atlas Journal International Refereed Indexed Journal Of Social Sciences
, cilt.7, sa.39, ss.1546-1561, 2021 (Hakemli Dergi)
MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ
UGUR H.
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.7, sa.77, ss.390-404, 2021 (Hakemli Dergi)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
7
Atıf (Diğer Toplam)
1