­

Dr. Öğr. Üyesi MÜGE KARAKAŞ


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim Bilgileri

2014 - 2016

2014 - 2016

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

An examination of pre-service elt teachers’xx sense of self-efficacy, emotional intelligence and teacher knowledge as constituents of teacher identity construction

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2002

2002

Yüksek Lisans

The Effects of reading activities on ELT trainee teachers comprehension of short stories

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademi Dışı Deneyim

1989 - 2000

1989 - 2000

ingilizce öğrtemeni

Mille Eğitim Bakanlığı

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2017

2017

Influence of Teaching Practice on Teacher Self-perceived Sense of Self-Efficacy

KARAKAŞ M.

7th International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017

2014

2014

An Examination Of Teacher Identity Construction

KARAKAŞ M.

8th International ELT Research Conference, 15 - 17 Mayıs 2014

2012

2012

ELT TRAINEE TEACHERS’ LANGUAGE LEARNING STRATEGY PREFERENCES

KARAKAŞ M.

7th International ELT Research Conference, 27 - 28 Nisan 2012

2010

2010

LI Glosses: Effects on EFL Learners’’ Reading Comprehension and Vocabulary Retention

KARAKAŞ M.

The 6th International ELT Research Conference, 14 - 16 Mayıs 2010

2005

2005

The Effects of Graphic Organizers on Literary texts

KARAKAŞ M.

The 4th international ELT research conference (“Reflecting on Insights from ELT Research), 26 - 28 Mayıs 2005

2003

2003

An Investigation into the Effectiveness of Different Reading Activities in Teaching of Short Stories

KARAKAŞ M.

Languages for Life the Third International ELT research Conference, 21 - 23 Mayıs 2003