Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)


TEMELOĞLU E., TAŞPINAR O., SOYLU Y.

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, cilt.5, sa.2, ss.253-264, 2017 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 5 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2017
  • Dergi Adı: Journal of Tourism and Gastronomy Studies
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.253-264
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Evet