Dersin içeriği, kurumsal açıdan iletişimin stratejik olarak yönetilmesinin temelleri, evreleri ve stratejik iletişimin bileşenlerinden oluşmaktadır.
ÇINARLI, İ., Stratejik İletişim Yönetimi, Beta, 2009. KARATAŞ ATEŞ, E., Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Stratejik İletişim Yönetimi, Hiperlink Yayınları, 2016. Ç. ERSAYDI, B.S. ve İLHAN, R.S., Stratejik İletişim ve Algı Yönetimi, Ankara Üniversitesi, 2012. A. VURAL, Z.B. ve BAT, M., Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim, İletişim Yayınları, 2015. OSKAY, Ü., İletişimin ABC’si, İnkılap Yayınları, 2015. ASNA, M.A., Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, Pozitif Yayınları, 2012. AZİZ, A., İletişime Giriş, Hiperlink Yayınları, 2016. LAZAR, J., İletişim Bilimi, Vadi Yayınları, 2009. BOURSE, M. ve YÜCEL, H., İletişim Bilimlerinin Serüveni, Ayrıntı Yayınları, 2012. GRUNIG, J.E., Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayınları, 2005. SAYDAM, A., Algılama Yönetimi: İletişimin Akıl ve Gönül Penceresi, Rota Yayınları, 2007. İDA-LSPR 7.Stratejik İletişim Eğitimi Ders Notları Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar, Derleyen L’ETANG ve PIECZKA, Vadi Yayınları, 2002. CAYWOOD, C. L., The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Communications, McGraw-Hill, 1997. CUTLIP, S. M. And CENTER, A. H., Effective Public Relations, Printice Hall, 1985. FREEMAN, R. E., Strategic Management: A Stakeholder Approach, Pitman, 1984. LARSON, C.U., Persuasion: Reception and Responsibility, Wadsworth Publishing Company, 1995. Bütschi, G., Steyn, B., Theory on strategic communication management is the key to unlocking the boardroom, Journal of Communication Management Vol. 10 No. 1, 2006, pp. 106-109.
Teorik ve Uygulama Öğrenme Yöntemleri; Sunum, Anlatım, Tartışma.