Dersin içeriği, kurumsallaşma çerçevesinde kurumsal kültür ve kurumsal kimlik oluşturulması açısından marka yönetimi ve markalaşma süreçleri eksenindedir.
Aktuğlu, I. K. (2004) Marka yönetimi : güçlü ve başarılı markalar için genel ilkeler, İstanbul: İletişim Yayınları. Temporal, P. (2011) İleri düzey marka yönetimi : değişen dünyada markaları yönetmek, İstanbul: Brandage Yayınları. Tosun, N. B. (2010) İletişim temelli marka yönetimi, İstanbul: Beta Yayınları. Çakırer, M. A. (2013) Marka yönetimi ve marka stratejileri, Bursa: Ekin Yayınevi. Schmitt, B. (2000) Pazarlama estetiği : marka, kimlik ve imajın stratejik yönetimi, İstanbul: Sistem Yayınları. Yüksel, Ü. (2005) Marka yönetimi ve marka değerinin ölçülmesi, İstanbul: Beta Yayınları. Fidan, M. (2001) İşletme Yönetim Felsefesi Gelişimini Etkileyen İki Kavram: Marka ve İmaj Yönetimi, Selçuk İletişim, 1(4), 29-34. Heding, T. (2008) Brand management : research, theory and practice, New York: Roudledge. Keller, K. L. (2013) Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, New Jersey: Pearson. Balmer, J. M. T. (2012) Corporate Brand Management Imperatives: Custodianship, Credibility, and Calibration, California Management Review, 54 (3), 6-33. Khan, B. M. (2009) Corporate Brand Management-Past Present and Future, The Journal of Management Awareness, 12 (1), 21-39