Increasing Importance of Destinatıon Marketing - Management Organizations: Successful Destinatıon Marketing Process


BOZ M.

Marketing a Marketingova Komunıkacia (vybrane aspekty, pohlady a trendy), Stefko, R., Straka, I., Tej, J., Adamisin, P., Editör, Katedra Marketingu A Medzinarodneho Obchodu Fakulta Manazmentu Presovskej Unıverzity V Presove, Presov, ss.46-60, 2011

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2011
  • Yayınevi: Katedra Marketingu A Medzinarodneho Obchodu Fakulta Manazmentu Presovskej Unıverzity V Presove
  • Basıldığı Şehir: Presov
  • Sayfa Sayıları: ss.46-60
  • Editörler: Stefko, R., Straka, I., Tej, J., Adamisin, P., Editör
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Evet