Doç. Dr. YELDA TUTAR SERTER


İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Tarih

Türkiye Cumhuriyeti Tarihi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Bilim Tarihi Ve Felsefesi


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Tarih, Türkiye Cumhuriyeti Tarihi

Eğitim Bilgileri

2010 - 2016

2010 - 2016

Doktora

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih, Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih, Türkiye

2004 - 2005

2004 - 2005

Yüksek Lisans-Tezsiz

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih , Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Balıkesir Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Cumhuriyet Dönemi'nde Süryaniler(1923-1990)

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih

2009

2009

Yüksek Lisans

1961 Yassıada Duruşmaları'nın İstanbul Basınına Yansımaları

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Tarih

Türkiye Cumhuriyeti Tarihi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Tarih

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, Rektörlük

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2008

2007 - 2008

Ders Ücretli Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ders Ücretli Öğretmen

2005 - 2007

2005 - 2007

Tarih Öğretmeni

Sınav Dershanesi, Tarih Öğretmeni

Makaleler

Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. TEK PARTİ DÖNEMİNDE AZINLIK POLİTİKASI VE VARLIK VERGİSİ

TUTAR SERTER Y.

I. EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. KÜLTÜREL KİMLİK İNŞASINA BİR ÖRNEK: SÜRYANİ DİASPORASI

TUTAR SERTER Y.

I. EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

TUTAR SERTER Y.

ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. Atatürk'ün Eğitim Politikasında Tarih Eğitimi ve Türk Tarih Tezi

TUTAR SERTER Y.

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.72, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. ATATÜRK’ÜN EĞİTİM POLİTİKASINDA TARİH EĞİTİMİ VE TÜRK TARİH TEZİ

TUTAR SERTER Y.

ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Tarih Öğretiminde Materyal Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkileri

TUTAR SERTER Y.

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.334, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Göç Ve Travma: Süryani Göçleri Üzerine Bir Değerlendirme

TUTAR SERTER Y.

Geçmişten Günümüze Göç Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2017, ss.689-695, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

8. Türkiyeli ve Avrupalı Süryanilerin Gözünden Göç: Zorunluluk mu, Değil mi?

TUTAR SERTER Y.

1.International Symposium On Migration&Culture, Amasya, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.365-372, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

9. Savaş Ve Göç Körfez Savaşı nda Türkiye ye Yapılan Göçlerin Değerlendirilmesi

TUTAR SERTER Y.

VIII. Uludağ Uluslararası İlişkiler Kongresi, Bursa, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma