Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Ecological Dynamics Model and Ecopedagogy-Based Outdoor Experiential Education
International Electronic Journal of EnvironmentalEducation
, vol.7, no.2, pp.134-151, 2017 (Scopus)
Kişisel Satış ve Tutundurma’nın ÖğretimYöntemi Olarak Eğitimde Kullanılması:TÜBİTAK Çevre Eğitimleri Örneği
Turkish Journal of Teacher Education
, vol.5, no.1, pp.26-48, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
An Intervention for EnvironmentalAwareness Ecopedagogy Based OutdoorEnvironmental Education
Turkish Journal of Teacher Education
, vol.4, no.2, pp.59-70, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
ÇOCUKLAR ERGENLER MEDYA BAĞIMLILIĞI VE SINIF DIŞIEĞITIM
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.45-57, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
EKOPEDAGOJİ TEMELLİ SINIFDIŞI ÇEVRE EĞİTİMİNİN ÇEVREFARKINDALIĞI ÜZERİNDE ETKİSİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.95-117, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
TÜBİTAK 4004 PROJELERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRKALKINMA İÇİN ÇEVRE EĞİTİMİ KAPSAMINDADEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.107-133, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
MEDYA OKUR YAZARLIĞI VE MESAJLARINANLAMLANDIRMA SÜRECİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.2, pp.13-21, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF DIŞI HİDROBİYOLOJİ ETKİNLİĞİNİNÖĞRENCİLERİN DUYUŞSAL BAKIŞ AÇILARI ÜZERİNEETKİSİ ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ ÇANAKKALE BİLİMKAMPI
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1177-1198, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Dışı Eğitimin Dünyadaki ve Türkiye deki Gelişiminin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.32-42, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Medya Etkisinin Bilgi Yapısı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.15, no.4, pp.404-418, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
ÇOKLU ZEKA ALANLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.2, pp.737-758, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
ENERJİNİN ETKİN KULLANIMI VE TEKNOLOJİKKİRLİLİK FARKINDALIK ÖLÇEĞİ
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.1, pp.271-286, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre Farkındalığı Çevre Tutumu Arasındaki İlişkininYapısal Eşitlik Modeli İle Sınanması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.459-473, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yapısal Eşitlik Modeli ile Geliştirilmiş Çevresel Tutum Ölçeği
İlköğretim Online
, vol.11, no.1, pp.85-94, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Outdoor Experiential Learning in Turkey
New Zealand Association for Environmental Education Bıennial Conference, Hamilton, Bermuda, 17 - 20 January 2012
An Evaluation of an Intervention with In service Teachers in Turkey
Science Education Research, University of Auckland, Auckland, New Zealand, 24 - 25 November 2011
The Evaluation of Outdoor Educatıon in Turkey TUBITAK 4004 Projects
Centre for Science and Technology Education Research Graduate Symposium, Hamilton, Bermuda, 13 October 2011
BUILDING A COMMUNITY OF SCHOLARS AND PRACTITIONERS FOR ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY: A PARTICIPATORY CASE STUDY
Egitim Arastirmalari Birligi Konferansi, Turkey, 29 April - 02 May 2010
CEP TELEFONU KULLANMANIN İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ SAYGI,FİKİR LİDERLİĞİ VE SOSYAL KİMLİKLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Egitim Araştırmaları Birliği Konferansı, Turkey, 29 April - 02 May 2010
CEP TELEFONU KULLANAN İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ CEP TELEFONLARININ TEKNOLOJİK ÖZELLİKLERİ İLE ELEKTROMANYETİK KİRLİLİĞE İLİŞKİN DUYARLILIKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Egitim Arastirmalari Birligi Konferansi, Turkey, 29 April - 02 May 2010