Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (5)
1. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.667-690, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yaşamış Olduğu Klasik (Geleneksel) ve Güncel (Popüler) Sorunlar
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.Özel Sayı, ss.30-45, 2024 (Hakemli Dergi)
3. The Effect of Fear of Missing Out and Organizational Indiffirence on Cyberloafing Behavior: A Study on Pre-Service Social Studies Teachers
Journal of Social Sciences and Education
, cilt.6, sa.Education Special Issue, ss.111-143, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Değer Eğitimi Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Kazandırdıkları
Journal of Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.5, ss.3261-3275, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Kritik Öneme Sahip Bazı Sosyal Meselelerle İlgili İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Düşünceleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.8, ss.79-104, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Uşak’ta Yaşayan Romanların Türk Eğitim Sistemi İçerisinde Yaşadıkları Problemler
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.1121-1142, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Şehre Üniversiteye ve Öğrenim Gördükleri Bölümlere İlişkin Memnuniyet Durumları
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.51-77, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
2. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İçin Yeni Bir Değer Önerisi: Affetmek / Affedici Olmak
13. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.553, (Özet Bildiri)
3. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İçin Yeni Bir Değer Önerisi: Alçakgönüllü Olmak / Tevazu
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi - TRB2 ICES, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.99, (Özet Bildiri)
4. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İçin Yeni Bir Değer Önerisi: Ahde Vefa
13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi - Iconte , Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
5. Sosyal Bilgilerin Kapsam Derinliği
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Bir Kültürel Miras Ögesi Olarak Ayasofya’nın Cami Kimliğiyle Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılması
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Uşak’ta Yaşayan Roman Öğrencilerin Eğitim Sürecinden Beklentileri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Değerlerin Atasözü Karşılıklarının Belirlenmesi
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Dil-Kültür İlişkisi Bağlamında Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okuduklarını Anlama Durumları
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Taşranın Dışlanan Bedenleri: Uşak Örneği
Uluslararası Kent konseyleri ve Kentler Kongresi, 14 - 15 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. Türk Kültür Coğrafyasının Bir Öğesi Çingeneler Romanlar
I. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. Toplumsal Barışın Tesisinde Rol Oynayan Bazı Temel Konularla İlgili İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Beyanatı
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
13. Türk Kültür Coğrafyasının Bir Öğesi: Çingeneler-Romanlar
I. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 01 Mart 2015, ss.803-817, (Tam Metin Bildiri)
14. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Tutumları
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 05 Nisan 2013, ss.209-228, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Fırtınalar ve Hortumlar
Sosyal Bilgiler Dersinde Doğal Afetler Konusu ile İlgili Uygulanabilir Etkinlik Örnekleri, Doç.Dr. Kenan Baş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.157-190, 2023
2. 21. Yüzyılda Sosyal Bilgiler Eğitimi
21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, Engin Meydan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.29-40, 2023
3. Sözlük Maddeleri
İş Ahlakı Sözlüğü, Lütfi Sunar,Emrah Yağmurlu, Editör, İGİAD Yayınları, İstanbul, ss.1-236, 2022
4. Adalet Değerini Kazanım Sürecindeki Bir Öğrenci İçin Sosyal Bilgiler Eğitimcisi Nasıl Rol Model Olabilir?
İnterdisipliner Çalışmalarla Sosyal Bilimlerde Farklı Bakışlar, Ahmet Edi,Adem Akalın,Kenan Baş, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.1-17, 2021
5. Girişimciliğin İş Fikri Boyutuna Yönelik Yeterliliklerin Durum Çalışmalarıyla Kazandırılması
Girişimcilik Becerisinin Kazandırılmasında Farklı Yaklaşımlar, Murat Tarhan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.167-174, 2021
8. Rom and Lom People in Uşak City: Smiths and Sieve Makers
Republic of Turkey at the Beginning of 21st Century: Past and Present, Metin Ayışığı, Editör, Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.482-495, 2015