Eğitim Bilgileri
2013 - 2018
2013 - 2018Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
MANYETİK ÖZELLİĞE SAHİP BOR BİLEŞİKLERİ VE KULLANIM ALANLARI
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya
2012
2012Yüksek Lisans
DEMİR ORTOBORAT’IN SENTEZİ VE KARAKTERİZASYONU
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2012
2012İş Sağlığı ve Güvenliği
İş Sağlığı ve Güvenliği
Tepe Akademi
Araştırma Alanları
Kimya
İnorganik Kimya
Metaller
Nanokümeler
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Kimya Eğitimi
Bor Kimyası
Kataliz
Temel Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ezine Meslek Yüksekokulu, Gıda İşleme
Yönetimsel Görevler
2016 - 2017
2016 - 2017MYO Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ezine Meslek Yüksekokulu, Gıda Kalite Kontrolü Ve Analizi Programı
Makaleler
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
2025
20251. The Relationship Between Pre-service Teachers’ Attitude towards Artificial Intelligence (AI) and their AI literacy
ÖZDEN M., ÖRGE YAŞAR F., MEYDAN E.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.15, sa.3, ss.121-131, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. The Relationship Between Teachers’ Self-Efficacy Beliefs and Their Self-Efficacy in Developing Digital Materials
ÖRGE YAŞAR F., ÖZDEN M., MEYDAN E.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.19, sa.4, ss.28-43, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Dijital Okuryazarlık Becerisi Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
MEYDAN E., ÖZDEN M., günay g.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.20, sa.1, ss.38-48, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Science Learning Skills of Science and Mathematics Education Students
MEYDAN E.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.14, sa.3, ss.2490-2504, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Kimya Okuryazarlığı Ölçeği: Ölçek Geliştirme Çalışması
MEYDAN E.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.29, ss.224-240, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Dijital hikâyenin eğitime katkısına dair öğrenci görüşleri
ÖZDEN M., MEYDAN E.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , cilt.23, sa.8, ss.122-131, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Öğrencilerin Dijital Kavramı ve Dijital Ortamlarda Kimya Öğretimi İle İlgili Görüşleri
MEYDAN E.
International Journal of Innovative Approaches in Education , cilt.5, sa.1, ss.124-138, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Catalytic performance of boron-containing magnetic metal nanoparticles in methylene blue degradation reaction and mixture with other pollutants
Meydan E., Demirci Ş., Aktaş N., Şahiner N., Öztürk Ö. F.
Inorganic Chemistry Communications , cilt.126, ss.1-9, 2021 (SCI-Expanded)
2021
20219. Investigating Secondary School Students’ Motivation for Chemistry Class in Terms of Various Variables
MEYDAN E.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.1, ss.498-512, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Orta Öğretim Fen Lisesi Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlık Durumları
MEYDAN E.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.34, ss.685-697, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. Öğrencilerin Periyodik Cetvel ile İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
MEYDAN E.
Tarih Okulu Dergisi , cilt.13, sa.48, ss.3160-3174, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Ortaöğretim Öğrencilerine Göre Kimya Dersi
MEYDAN E.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.5, ss.3535-3552, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Students’ Metaphors on Formation of Molecules from Atoms
MEYDAN E.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.15, sa.3, ss.482-501, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Kimya Eğitiminde Motivasyon ve İlgili Çalışmalar
MEYDAN E.
International Journal of Innovative Approaches in Education , cilt.4, sa.3, ss.121-130, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. Boron-containing magnetic nanoparticles from Co, Ni, and Fe chloride salts and their catalytic performances on 4-nitrophenol reduction
MEYDAN E., Demirci S., Aktas N., ŞAHİNER N., ÖZTÜRK Ö. F.
INORGANIC CHEMISTRY COMMUNICATIONS
, cilt.116, 2020 (SCI-Expanded, Scopus)
2019
201916. Türkiye ’de Kimya Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar
MEYDAN E.
Mediterranean Journal of Educational Research , cilt.13, sa.27, ss.538-546, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. BORON COMPOUNDS WITH MAGNETIC PROPERTIES AND THEIR APPLICATION AREAS IN INDUSTRY
MEYDAN E.
Journal of Scientific Perspectives , cilt.3, sa.1, ss.11-20, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201818. Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201819. Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
MEYDAN E., ÖZDEN M., ARCAGÖK S.
Akdeniz Egitim Arastirmalari , cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201820. Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar”
MEYDAN E., ÖZDEN M., ARCAGÖK S.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Synthesis, Characterization, Magnetic Properties and Catalytic Performance of Iron Orthoborate
MEYDAN E., ÖZTÜRK Ö. F.
ASIAN JOURNAL OF CHEMISTRY , cilt.28, sa.6, ss.1325-1329, 2016 (Scopus)
2016
201622. Synthesis, characterization, magnetic properties and catalytic performance of iron orthoborate
Meydan E., Öztürk Ö. F.
Asian Journal of Chemistry
, cilt.28, sa.6, ss.1325-1329, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2015
201523. Benign Preparation of Metal-Organic Frameworks of Trimesic Acid and Cu, Co or Ni for Potential Sensor Applications
SEL K., DEMIRCI S., MEYDAN E., YILDIZ S., ÖZTÜRK Ö. F., Al-Lohedan H., et al.
JOURNAL OF ELECTRONIC MATERIALS
, cilt.44, sa.1, ss.136-143, 2015 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. 21. Yüzyıl Öğretmen Yeterlikleri ve Kimya Öğretimi
MEYDAN E.
ULEAD2023 ANNUALCONGRESS, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.173, (Özet Bildiri)
0
02. Demir Ortoborat'n Sentezi ve Karakterizasyonu
Meydan E., ÖZTÜRK Ö. F.
IV. Ulusal Anorganik Kimya Kongresi, Tokat, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Öğrencilerin Gıda Kimyası Dersi İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
MEYDAN E.
X. International Congress on Research in Education, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Öğrencilerin Alkol Ürünleri ve İçerdikleri Kimyasallar Hakkındaki Görüşleri
MEYDAN E.
X. International Congress on Research in Education, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Öğrencilerin Sigara İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
MEYDAN E.
X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Öğrencilerin Atomun Yapısı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
MEYDAN E.
III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerSempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Gıda Kalite Kontrol ve Analizi bölümü Öğrencilerinin Su Kirliliği Hakkındaki Görüşleri ve Su Kirliliğine Karşı Çözüm Önerileri
MEYDAN E.
III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU BİLDİRİ ÖZETLERİ KİTABI, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Öğrencilerin Kozmetik Ürünler Hakkındaki Farkındalıkları
MEYDAN E.
III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Öğrenciler ve Temel Fen Bilimleri
MEYDAN E.
III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları
ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201811. ÜLKEMİZDE BULUNAN MADEN KAYNAKLARI VE BORMADENİ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMBÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
MEYDAN E.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.310-315, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Mahelle Afet Gönüllülerinin Afet Yönetiminde Gönüllülük Çalışmaları ve Değerlendirilmesi, Bursa Örneği
MEYDAN E., ÖZDEN S., AYDEMİR A.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.365-368, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. TOPLUMUMUZDA TÜKETİLEN HAZIR GIDALARIN KALİTESİVE KONTROLÜ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMPROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
MEYDAN E.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.305-309, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. GIDA KALİTE KONTROLÜ VE ANALİZİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA KAVRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
MEYDAN E.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2018, ss.299-304, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. YAPAY ZEKÂ, NANO ROBOTLAR VE İNSANSIZ ARAÇLARHAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PROGRAMIÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
MEYDAN E.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.316-320, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. ÇEVRE KİRLİLİĞİ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
MEYDAN E.
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1165-1170, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. POLİMERLER, PLASTİKLER (PET ŞİŞELER, POŞETLER VS.) HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
MEYDAN E.
ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Çanakkale, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1159-1164, (Tam Metin Bildiri)
2017
201718. CONTENT ANALYSIS FOR THE POST-GRADUATE STUDIES IN CHEMISTRY EDUCATION IN TURKEY
MEYDAN E.
ICQH 2017 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Occupational Expectations of Students of Food Quality Control and Analysis Department
MEYDAN E.
ICQH 2017 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü Öğrencilerinin Nükleer Enerji ve Türkiye ile İlgili Görüşleri Üzerine Bir Değerlendirme
ÖZDEN S., GEÇER E., AYDEMİR A., MEYDAN E.
Uluslararası KBRN Kongresi, 5 - 07 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Bölümü Öğrencilerinin LaboratuarGüvenliği ile İlgili Görüşleri
ÖZDEN S., MEYDAN E.
RESSCONGRESS-ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU-, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Boron Compounds with Magnetic Properties and Their Catalytic Applications
MEYDAN E., ŞAHİNER N., ÖZTÜRK Ö. F.
3th International Turkish Congress on Molecular Spectroscopy-TURCMOS 2017, 26 - 29 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Nitro compounds reduction reaction with novel synthesized magnetic nanoparticules which are prepared with different metal salts and reducing agents
MEYDAN E., ÖZTÜRK Ö. F., ŞAHİNER N.
3th International Turkish Congress on Molecular Spectroscopy-TURCMOS 2017, 26 - 29 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. ÖN LİSANS VE LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN NANOTEKNOLOJİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
MEYDAN E., ÖZDEN M., ARCAGÖK S.
ULEAD 2017 - 7th International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
201726. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
201727. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2013
201328. Demir Ortoborat’ın Sentezi ve Karakterizasyonu
Meydan E., Öztürk Ö. F.
IV. ULUSAL ANORGANİK KİMYA KONGRESİ, Tokat, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Kimya Öğretmenlerinin Profesyonel Gelişimi
MEYDAN E.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRMELER, AKÇA FİGEN, CAN ŞENDİL, ÇELİK İSMAİL, ALABAY SERCAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.119-137, 2025
2025
20252. FEN VE KIMYA EĞITIMINDE 21. YÜZYILIN PEDAGOJIK ANAHTARI: SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME
MEYDAN E.
FEN BILGISI VE MATEMATIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI AKADEMIK ARAŞTIRMA VE ÇALIŞMALAR, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.113-126, 2025
2025
20253. Kimya Öğretiminde Duyuşsal Alan ve Motivasyon
MEYDAN E.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRMELER, AKÇA FİGEN, CAN ŞENDİL, ÇELİK İSMAİL, ALABAY SERCAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.101-118, 2025
2025
20254. KIMYA EĞITIMINDE GÜNCEL KONULAR VE YENI EĞILIMLER
MEYDAN E.
FEN BILGISI VE MATEMATIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI AKADEMIK ARAŞTIRMA VE ÇALIŞMALAR, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.39-56, 2025
2024
20245. Laboratuvar Eğitiminde Öğretim ve Öğrenim Ortamları
MEYDAN E.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GELİŞMELER, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, PLATANUS PUBLISHING, Ankara, ss.299-318, 2024
2024
20246. Yeşil Kimyanın Yükseköğretimdeki Rolü
MEYDAN E.
Eğitim Bilimlerinde İleri Araştırmalar, DEMİR ÖZTÜRK ESRA, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.121-143, 2024
2024
20247. Metaverse, XR, VR, AR, MR Teknolojilerinin Yükseköğretime Dönüştürücü Rolü
MEYDAN E.
Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, UZUN EMİNE, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.76-103, 2024
2024
20248. Sürdürülebilir Tarım ve Gıda Eğitiminde Nanoteknoloji ve Nanobiyoteknoloji
MEYDAN E.
FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDİRMELER, BAY ERDAL, AKGÜL HASAN, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.149-166, 2024
2023
20239. Yenilikçi Teknolojilerle 21. Yüzyıl Öğretim Becerilerinden Bilimsel Okuryazarlık ve Kimya Öğretimi
MEYDAN E.
21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, MEYDAN ENGİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Çanakkale, ss.259-275, 2023
2023
202310. YENİ NESİL TEKNOLOJİLER VE KİMYA EĞİTİMİ
MEYDAN E.
21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, MEYDAN ENGİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.241-257, 2023
2022
202211. Kimya Okuryazarlığı
MEYDAN E.
Disipliner Okuryazarlık, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.113-122, 2022
2022
202212. Bilimsel Okuryazarlık
MEYDAN E.
Okuryazar mıyım, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-184, 2022
2022
202213. Gıda ve Beslenme Okuryazarlığı
MEYDAN E.
Disipliner Okuryazarlık, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.101-112, 2022
2022
202214. Fen (Kimya-Fizik-Biyoloji) Okuryazarlığı
MEYDAN E.
Okuryazar mıyım, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.131-146, 2022
2021
202115. Okuryazarlık Kavramının Değişimi ve Okuryazarlık Türleri
Güneş Özden M., Meydan E., Yaşar E.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - II, Prof. Dr. Şehriban Koca,Dr. Öğretim Üyesi Pınar Erten, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.303-318, 2021
2021
202116. NANOTEKNOLOJİ VE EĞİTİMDE YERİ
MEYDAN E.
EĞITIM BILIMLERINDE YENI ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, PROF. DR. ŞEHRIBAN KOCA, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, İzmir, ss.2-23, 2021
2021
202117. OKURYAZARLIK KAVRAMININ DEĞIŞIMI VE OKURYAZARLIK TÜRLERI
ÖZDEN M., MEYDAN E., YAŞAR E.
EĞITIM BILIMLERINDE YENI ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, Prof. Dr. Şehriban Koca Dr. Öğr. Üyesi Pınar Erten, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.303-319, 2021
2021
202118. NANOBİLİM VE NANOTEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ
MEYDAN E.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.139-153, 2021
2020
202019. Kimya Öğretiminde Polimerler Ve Biyopolimerler
MEYDAN E.
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları II ( AYBAK 2020 Eylül ), Ömer Tuğrul KARA, Sedat EROL, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.183-192, 2020
Desteklenen Projeler
2014 - 2016
2014 - 2016Fenantren Merkezli Multi Fonksiyonel Donor-Akseptör Tipi Makro Moleküllerin Sentezi ve Opto-Elektronik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Koyuncu S. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2025
Nisan 2025Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Burslar
2014 - 2016
2014 - 2016