Doç. Dr. ENGİN MEYDAN


Ezine Meslek Yüksekokulu, Gıda İşleme

Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi


WoS Araştırma Alanları: Temel Bilimler (Sci), Sosyal Bilimler (Soc), Kimya, Sosyal Bilimler Genel, Kimya İnorganik Ve Nükleer, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Kimya, İnorganik Kimya, Metaller, Nanokümeler, Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi, Kimya Eğitimi, Bor Kimyası, Kataliz, Temel Bilimler

Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

77

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

122

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2018

2013 - 2018

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya, Türkiye

2010 - 2012

2010 - 2012

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya, Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

MANYETİK ÖZELLİĞE SAHİP BOR BİLEŞİKLERİ VE KULLANIM ALANLARI

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya

2012

2012

Yüksek Lisans

DEMİR ORTOBORAT’IN SENTEZİ VE KARAKTERİZASYONU

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2012

2012

İş Sağlığı ve Güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği

Tepe Akademi

Araştırma Alanları

Kimya

İnorganik Kimya

Metaller

Nanokümeler

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Kimya Eğitimi

Bor Kimyası

Kataliz

Temel Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ezine Meslek Yüksekokulu, Gıda İşleme

Yönetimsel Görevler

2016 - 2017

2016 - 2017

MYO Müdür Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ezine Meslek Yüksekokulu, Gıda Kalite Kontrolü Ve Analizi Programı

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Kimya ve Çevre

Yeşil Kimya

Bilim ve Teknolojinin Topluma Yansımaları

Beslenme ve Sağlık

Ön Lisans

Ön Lisans

Ambalaj Teknolojisi

Mesleki Yabancı Dil 1

Genel Kimya 1

Laboratuvar Tekniği I

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. 21. Yüzyıl Öğretmen Yeterlikleri ve Kimya Öğretimi

MEYDAN E.

ULEAD2023 ANNUALCONGRESS, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.173, (Özet Bildiri)

0

0

2. Demir Ortoborat'n Sentezi ve Karakterizasyonu

Meydan E., ÖZTÜRK Ö. F.

IV. Ulusal Anorganik Kimya Kongresi, Tokat, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Öğrencilerin Gıda Kimyası Dersi İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar

MEYDAN E.

X. International Congress on Research in Education, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Öğrencilerin Alkol Ürünleri ve İçerdikleri Kimyasallar Hakkındaki Görüşleri

MEYDAN E.

X. International Congress on Research in Education, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Öğrencilerin Sigara İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar

MEYDAN E.

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Alanya/Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Öğrencilerin Atomun Yapısı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar

MEYDAN E.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerSempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Gıda Kalite Kontrol ve Analizi bölümü Öğrencilerinin Su Kirliliği Hakkındaki Görüşleri ve Su Kirliliğine Karşı Çözüm Önerileri

MEYDAN E.

III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU BİLDİRİ ÖZETLERİ KİTABI, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Öğrencilerin Kozmetik Ürünler Hakkındaki Farkındalıkları

MEYDAN E.

III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Öğrenciler ve Temel Fen Bilimleri

MEYDAN E.

III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları

ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. ÜLKEMİZDE BULUNAN MADEN KAYNAKLARI VE BORMADENİ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMBÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

MEYDAN E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.310-315, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Mahelle Afet Gönüllülerinin Afet Yönetiminde Gönüllülük Çalışmaları ve Değerlendirilmesi, Bursa Örneği

MEYDAN E., ÖZDEN S., AYDEMİR A.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.365-368, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. TOPLUMUMUZDA TÜKETİLEN HAZIR GIDALARIN KALİTESİVE KONTROLÜ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMPROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

MEYDAN E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.305-309, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. GIDA KALİTE KONTROLÜ VE ANALİZİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA KAVRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

MEYDAN E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2018, ss.299-304, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

15. YAPAY ZEKÂ, NANO ROBOTLAR VE İNSANSIZ ARAÇLARHAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PROGRAMIÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

MEYDAN E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.316-320, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. ÇEVRE KİRLİLİĞİ HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

MEYDAN E.

ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1165-1170, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

17. POLİMERLER, PLASTİKLER (PET ŞİŞELER, POŞETLER VS.) HAKKINDA HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

MEYDAN E.

ULEAD 2018 Annual Congress: ICRE, Çanakkale, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1159-1164, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

18. CONTENT ANALYSIS FOR THE POST-GRADUATE STUDIES IN CHEMISTRY EDUCATION IN TURKEY

MEYDAN E.

ICQH 2017 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Occupational Expectations of Students of Food Quality Control and Analysis Department

MEYDAN E.

ICQH 2017 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Bölümü Öğrencilerinin LaboratuarGüvenliği ile İlgili Görüşleri

ÖZDEN S., MEYDAN E.

RESSCONGRESS-ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU-, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Boron Compounds with Magnetic Properties and Their Catalytic Applications

MEYDAN E., ŞAHİNER N., ÖZTÜRK Ö. F.

3th International Turkish Congress on Molecular Spectroscopy-TURCMOS 2017, 26 - 29 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. ÖN LİSANS VE LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN NANOTEKNOLOJİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

MEYDAN E., ÖZDEN M., ARCAGÖK S.

ULEAD 2017 - 7th International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

GÜNEŞ ÖZDEN M., MEYDAN E., ARCAGÖK S.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2013

2013

28. Demir Ortoborat’ın Sentezi ve Karakterizasyonu

Meydan E., Öztürk Ö. F.

IV. ULUSAL ANORGANİK KİMYA KONGRESİ, Tokat, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Kimya Öğretmenlerinin Profesyonel Gelişimi

MEYDAN E.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRMELER, AKÇA FİGEN, CAN ŞENDİL, ÇELİK İSMAİL, ALABAY SERCAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.119-137, 2025

2025

2025

2. FEN VE KIMYA EĞITIMINDE 21. YÜZYILIN PEDAGOJIK ANAHTARI: SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME

MEYDAN E.

FEN BILGISI VE MATEMATIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI AKADEMIK ARAŞTIRMA VE ÇALIŞMALAR, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.113-126, 2025

2025

2025

3. Kimya Öğretiminde Duyuşsal Alan ve Motivasyon

MEYDAN E.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRMELER, AKÇA FİGEN, CAN ŞENDİL, ÇELİK İSMAİL, ALABAY SERCAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.101-118, 2025

2025

2025

4. KIMYA EĞITIMINDE GÜNCEL KONULAR VE YENI EĞILIMLER

MEYDAN E.

FEN BILGISI VE MATEMATIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI AKADEMIK ARAŞTIRMA VE ÇALIŞMALAR, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.39-56, 2025

2024

2024

5. Laboratuvar Eğitiminde Öğretim ve Öğrenim Ortamları

MEYDAN E.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GELİŞMELER, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, PLATANUS PUBLISHING, Ankara, ss.299-318, 2024

2024

2024

6. Yeşil Kimyanın Yükseköğretimdeki Rolü

MEYDAN E.

Eğitim Bilimlerinde İleri Araştırmalar, DEMİR ÖZTÜRK ESRA, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.121-143, 2024

2024

2024

7. Metaverse, XR, VR, AR, MR Teknolojilerinin Yükseköğretime Dönüştürücü Rolü

MEYDAN E.

Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, UZUN EMİNE, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.76-103, 2024

2024

2024

8. Sürdürülebilir Tarım ve Gıda Eğitiminde Nanoteknoloji ve Nanobiyoteknoloji

MEYDAN E.

FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMA VE DEĞERLENDİRMELER, BAY ERDAL, AKGÜL HASAN, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.149-166, 2024

2023

2023

9. Yenilikçi Teknolojilerle 21. Yüzyıl Öğretim Becerilerinden Bilimsel Okuryazarlık ve Kimya Öğretimi

MEYDAN E.

21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, MEYDAN ENGİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Çanakkale, ss.259-275, 2023

2023

2023

10. YENİ NESİL TEKNOLOJİLER VE KİMYA EĞİTİMİ

MEYDAN E.

21. Yüzyılda Disiplinler ve Eğitim, MEYDAN ENGİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.241-257, 2023

2022

2022

11. Kimya Okuryazarlığı

MEYDAN E.

Disipliner Okuryazarlık, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.113-122, 2022

2022

2022

12. Bilimsel Okuryazarlık

MEYDAN E.

Okuryazar mıyım, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-184, 2022

2022

2022

13. Gıda ve Beslenme Okuryazarlığı

MEYDAN E.

Disipliner Okuryazarlık, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.101-112, 2022

2022

2022

14. Fen (Kimya-Fizik-Biyoloji) Okuryazarlığı

MEYDAN E.

Okuryazar mıyım, Mehtap Özden, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.131-146, 2022

2021

2021

15. Okuryazarlık Kavramının Değişimi ve Okuryazarlık Türleri

Güneş Özden M., Meydan E., Yaşar E.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - II, Prof. Dr. Şehriban Koca,Dr. Öğretim Üyesi Pınar Erten, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.303-318, 2021

2021

2021

16. NANOTEKNOLOJİ VE EĞİTİMDE YERİ

MEYDAN E.

EĞITIM BILIMLERINDE YENI ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, PROF. DR. ŞEHRIBAN KOCA, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, İzmir, ss.2-23, 2021

2021

2021

17. OKURYAZARLIK KAVRAMININ DEĞIŞIMI VE OKURYAZARLIK TÜRLERI

ÖZDEN M., MEYDAN E., YAŞAR E.

EĞITIM BILIMLERINDE YENI ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, Prof. Dr. Şehriban Koca Dr. Öğr. Üyesi Pınar Erten, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.303-319, 2021

2021

2021

18. NANOBİLİM VE NANOTEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ

MEYDAN E.

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.139-153, 2021

2020

2020

19. Kimya Öğretiminde Polimerler Ve Biyopolimerler

MEYDAN E.

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları II ( AYBAK 2020 Eylül ), Ömer Tuğrul KARA, Sedat EROL, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.183-192, 2020

Desteklenen Projeler

2014 - 2016

2014 - 2016

Fenantren Merkezli Multi Fonksiyonel Donor-Akseptör Tipi Makro Moleküllerin Sentezi ve Opto-Elektronik Uygulamaları

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Creative Commons License
Koyuncu S. (Yürütücü)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2025

Nisan 2025

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2025

Nisan 2025

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Burslar

2014 - 2016

2014 - 2016

Fenantren Merkezli Multi Fonksiyonel Donor-Akseptör Tipi Makro Moleküllerin Sentezi ve Opto-Elektronik Uygulamaları

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 84

h-indeksi (SCOPUS): 3