Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. DİL PEKİŞTİRME PROGRAMI HAKKINDA KIRGIZ AKADEMİSYENLERİN GÖRÜŞLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.358, (Özet Bildiri)

2. KIRGIZ ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE’DEKİ STAJ DÖNEMLERİYLE İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.14, (Özet Bildiri)

3. ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE GÖRSEL OKURYAZARLIK BECERİSİ ETKİNLİKLERİNİN UYGULANMASI

II.ULUSLARARASI fARKINDALIK kONFERANSI, Çanakkale, Türkiye, 13 Aralık 2018, cilt.1, ss.913, (Özet Bildiri)

4. Dede Korkut Hikâyelerinde Görsellerin Kullanımı

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.170-176, (Tam Metin Bildiri)

5. Edebiyat Eğitiminde Görsellerden Yararlanma

Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Targoviç, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, sa.1, ss.473-494, (Tam Metin Bildiri)

6. The Effects of Using Dictionary Notebook in Native Language Education on Students' Social Lives

Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.177, (Özet Bildiri)

7. İtalya ve Türkiye’deki Öğretmenlerin Ortak Sıkıntısı: Görsel Okuryazarlık

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Comparative Study of Two Countsies: Turkish and Italians’ Views on Visual Literacy Skills

Secondo Conferenza Internazionale, Recent Trends in Social Sciences, Qualitative Theories and Qualitative Models., Chieti, İtalya, 3 - 06 Kasım 2014, cilt.1, sa.1, ss.3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Tutum ve Düşüncelerinin Belirlenmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.327, (Özet Bildiri)

10. Pre-service Turkish Teachers' Views on Visual Literacy.

V International Congress of Educational Research (EAB), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.80, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Eleştirel Düşünme Becerisini Kazanmada Bir Yol Günlüğü: Balkanlara Dönüş

Uluslarası Türk Dili Ve Edebiyatı Kongresi, Saraybosna, Bosna-Hersek, 17 - 19 Mayıs 2013, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

12. Assessment of Pre-Service Turkish Language Teachers During Their Teaching Practice.

ECER-Emerging Researchers' Conference, Cadiz, İspanya, 17 - 18 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatı Kavramına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2011, ss.1, (Yayınlanmadı)

14. Pre-service teachers' views on research

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocukluk Dönemlerinde Okudukları Kitaplar Hakkındaki Görüşleri

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Nisan 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

16. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Ölçme-Değerlendirme Yeterliliklerine İlişkin Algıları

4.Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 4 - 05 Mart 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

17. Refik Halit Karay'ın 'Memleket Hikâyeleri' ve 'Gurbet Hikâyeleri'nde Atasözü ve Deyimler

3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu,16-18 Aralık, İzmir., İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. Ortaöğretim Fen,Matematik ve Sosyal Alanlar Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Kırım Masallarında Gösterge Bilimi ve Semboller Üzerine

Edebiyat Dil ve Toplum, Yusuf AVCI, Editör, Hlistence Publications, Çanakkale, ss.49-68, 2025

2. Girişimcilik Becerisinin Kazandırılmasında Dijital Hikâye Kullanımı

Girişimcilik Becerisinin Kazandırılmasında Farklı Yaklaşımlar, Murat TARHAN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.100-120, 2021

3. Visual Literacy and Teaching in the Education of Mother Language

Qualitative and Quantitative Models in Socio-Economic Systems and Social Work, José Luis Sarasola Sánchez-Serrano, Fabrizio Maturo, Šárka Hošková-Mayerová, Editör, Springer, Bern, ss.257-273, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

32

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları