Doç. Dr. GANİME AYDIN


Lapseki Meslek Yüksekokulu, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri

Laboratuvar Teknolojisi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi, Biyoloji Eğitimi

E-posta: ganimeaydin@comu.edu.tr
Diğer E-posta: ganime31@gmail.com
İş Telefonu: +90 286 522 6104 Dahili: 1066
Web: ganimeaydin.com
Ofis: Lapseki Meslek Yüksekokulu
Posta Adresi: Gazi Süleyman Paşa Mahallesi Üniversite Caddesi No:1 17800 Lapseki / ÇANAKKALE

Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

14

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

694

Proje

10

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

ODTÜ Biyoloji Öğretmenliği lisans, Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsünde Biyoloji Yüksek Lisans ve yine Marmara üniversitesi Fen Bilgisi Öğretmenliği doktora programından mezun olmuştur.  1991-2010 yılları arasında Beyoğlu Anadolu Lisesi ve FMV Işık lisesinde İngilizce olarak Fen Bilimleri ve Biyoloji dersleri öğretmenliği yaptıktan sonra 2010 yılından itibaren akademik alanda Dr. öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.   Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme,  STEM, sinirbilim ve eğitim,  Biyoloji öğretimi ve toplum sağlığı alanlarında araştırmalar yapmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji, Türkiye

2002 - 2009

2002 - 2009

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye

2000 - 2002

2000 - 2002

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Türkiye

1985 - 1990

1985 - 1990

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

The Effects Of Inquiry on The Concept Learning, Achievement and Development of Scientific Process Skills of 8th Grade Students As Related To Photosynthesis and Respiration.

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği

2002

2002

Yüksek Lisans

DNA- Gen- Kromozom Konularında Problem Çözmeye Dayalı Öğrenmenin Etkileri

Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Biyoloji Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lapseki Meslek Yüksekokulu, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri

2018 - 2019

2018 - 2019

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Gedik Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi

2010 - 2018

2010 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Aydın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği

Yönetimsel Görevler

2018 - 2019

2018 - 2019

Project Office

İstanbul Gedik Üniversitesi, Rektörlük, Technology Transfere Office

2012 - 2013

2012 - 2013

Dekan Yardımcısı

İstanbul Aydın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2011 - 2013

2011 - 2013

Bölüm Başkanı

İstanbul Aydın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

1996 - 2010

1996 - 2010

Ticari Kuruluş Özel, Feyziye Mektepleri Vakfı Özel Işık Lisesi

1996 - 2010

1996 - 2010

Biyoloji Öğretmeni

Feyziye Mektepleri Vakfı Özel Işık Lisesi, Biyoloji Öğretmeni

1990 - 1996

1990 - 1996

Diğer Kamu Kurumu, Beyoğlu Anadolu Lisesi

1990 - 1996

1990 - 1996

Biyoloji Öğretmeni

Beyoğlu Anadolu Lisesi, Biyoloji Öğretmeni

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

International History, Philosophy and Science Teaching

Üye

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2018

Ocak 2018

İköğretim Online

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2017

Ocak 2017

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

Eğitim ve Bilim

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 15

h-indeksi (SCOPUS): 1