Eğitim Bilgileri
2019 - 2021
2019 - 2021Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Muhasebe Ve Vergi Bölümü (Aöf), Türkiye
2010 - 2020
2010 - 2020Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖN ERGEN (TWEEN) TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: SOSYAL AJANLARIN ARACILIK ROLÜ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Abd
2009
2009Yüksek Lisans
Taguchi Kayıp Fonksiyonu ile Ekonomik Sipariş Miktarı ve Yeni Bir Model Önerisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Üretim Yönetimi
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2020 - 2023
2020 - 2023Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2009 - 2020
2009 - 2020Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, --------------------------------, Sivil Toplum Kuruluşları Uygulama ve Araştırma Merkezi
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008Ücretli Öğretim Görevlisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Şarkikarağaç MYO, Ücretli Öğretim Görevlisi
Makaleler
Tümü (10)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (8)
2021
20211. Marka Antropomorfizmi ile Marka Aşkı İlişkisinde Marka Güveninin Rolü
BAYRAKTAR KÖSE E., ÇOLAKOĞLU H.
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.27-46, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20202. Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma
ÇOLAKOĞLU H., KÖLEOĞLU N.
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.9, ss.653-679, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20203. Z KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNİN MARKA ANTROPOMORFİZMİ ALGISINI İNCELEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
EROĞLU F., ÇOLAKOĞLU H., BAYRAKTAR KÖSE E.
ATLAS JOURNAL , cilt.6, sa.32, ss.706-727, 2020 (Hakemli Dergi)
2016
20164. Üniversitelerdeki Girişimcilik Eğitimi İle Öz Yeterlilik Algısı ve Girişimcilik Potansiyeli İlişkisi Üzerine Bir Saha Araştırması
ÇELİKKAN H., ÇOLAKOĞLU T.
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.17, sa.37, ss.70-84, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
20145. Modeling attitude towards organic foods A research on adolescents
MARANGOZ M., PAKSOY H. M., PAKSOY S., ÖZÇALICI M., ÇOLAKOĞLU H.
Business Management Dynamics , cilt.3, sa.7, ss.40-49, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20136. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
EREN S. S., HACIOĞLU G., ÇOLAKOĞLU H.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.35, ss.97-106, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
20127. The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
HACIOĞLU G., ÇELİKKAN H.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , sa.58, ss.871-878, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20128. Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H., AYDIN A. E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.19-46, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20129. BUSINESS EDUCATION IN WORLD AND TURKISH UNIVERSITIES: A COMPARATIVE ANALYSIS
YELKİKALAN N., Altın E., ÇELİKKAN H.
International Journal of Business and Social Science , cilt.3, sa.4, ss.871-878, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201110. Çelikkan H Halkin Toplum Destekli Polislik Hizmetlerine Yönelik Algilamalari Çanakkale İli Örneği cilt 3 ss 23 41 2012
MARANGOZ M., ÇOLAKOĞLU H., cagla y.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi , cilt.3, sa.5, ss.23-41, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü
EROĞLU F., BAYRAKTAR KÖSE E., ÇOLAKOĞLU H.
IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ
ÇOLAKOĞLU H., KÖLEOĞLU N.
III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.193-208, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi
KÖLEOĞLU N., ÇOLAKOĞLU H.
Uluslararası Farkındalık Konferansı, Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.343-364, (Tam Metin Bildiri)
2016
20164. Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
ÇOLAKOĞLU H.
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
20155. ÜNİVERSİTELERDEKİ GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ İLE ÖZ YETERLİLİK ALGISININ GİRİŞİMCİLİK POTANSİYELİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI
ÇELİKKAN H., ÇOLAKOĞLU T.
II. Ululslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, cilt.1, sa.2, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2013
20136. Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
Hacıoğlu G., Çelikkan H.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, ss.576-586, (Tam Metin Bildiri)
0
07. Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations
ÇELİKKAN H., KIRAY A., HACIOĞLU G., KURT G.
7th International Symposium on Business Administration, Türkiye, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2012
20128. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
EREN S. S., HACIOĞLU G., ÇELİKKAN H.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.791-794, (Özet Bildiri)
2012
20129. The effect of entrepreneurial marketing on firms' innovative performance in Turkish SMEs
HACIOĞLU G., EREN S. S., EREN M. Ş., Celikkan H.
8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.871-878, (Tam Metin Bildiri)
2010
201010. "Amaca Yönelik Pazarlama ve Kurumsal Hayırseverlik: Benzerlik ve Farklılıkları Açısından Bir Degerlendirme"
ÇELİKKAN H.
7. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.311-319, (Tam Metin Bildiri)
2010
201011. Girişimci Şehir Gaziantep Ve Sınır Ticareti
MARANGOZ M., ÖNCE A. G., ÇOLAKOĞLU H.
1. Uluslararası Sınır Ticareti Kongresi, Kilis, Türkiye, 1 - 07 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201012. Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Çanakkale Onkesiz Mart University
ÇELİKKAN H.
2010 World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 20 - 24 Ekim 2010, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)
2010
201013. Şehirlerin Markalasması Ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar Çanakkale Örneği
MARANGOZ M., ÖNCE A. G., ÇOLAKOĞLU H.
Uluslararası 2. Trakya Bölgesi Kalkınma- Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2010, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2010
201014. Organik Ürünler Pazarının Yapısı ve Gelişme Potansiyeli
Marangoz M., Çelikkan H.
IV. Organik tarım Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 Mayıs - 01 Haziran 2010, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Pazarlama ve Çocuk İlişkisinin Karanlık Yüzü
Çolakoğlu H., Eroğlu F.
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.115-133, 2023
2022
20222. Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
ÇOLAKOĞLU H., KÖLEOĞLU N.
İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.415-424, 2022
2022
20223. Çocukerkil Pazarlama
ÇOLAKOĞLU H.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Üzümlü Mermer Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.181-193, 2022
2021
20214. Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi
ÇOLAKOĞLU H., BAYRAKTAR KÖSE E.
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021
2021
20215. Marka ve Hikayeleştirme
ÇOLAKOĞLU H., BAYRAKTAR KÖSE E.
Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021
2020
20206. İletişim Süreci
Çolakoğlu H.
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlğü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2020
Desteklenen Projeler
2016 - 2018
2016 - 2018Sanal Deneyimsel Pazarlama İle Davranışsal Niyet İlişkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KÖLEOĞLU N. (Yürütücü), ÇELİKKAN H., UYSAL ŞAHİN Ö.
2010 - 2011
2010 - 2011HALKIN TOPLUM DESTEKLİ POLİSLİK HİZMETLERİNE YÖNELİK ALGILAMALARI ÇANAKKALE İLİ ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Marangoz M.(Yürütücü), Çolakoğlu H.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorGirişimcilik ve Kalkınma Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorYönetim Bilimleri Dergisi
Makale Editörü
2009 - 2013
2009 - 2013Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2020
Mayıs 2020Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi