Yayınlar & Eserler

Makaleler 1
Tümü (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Establishing the Future of Work and Collaboration through Institutional Metaverse

The 20th International Wireless Communications & Mobile Computing Conference, Paralimni, Kıbrıs (Gkry), 27 Mayıs 2024, ss.1400-1403, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Metaverse ile Akıllı Öğretim Tekniklerinin Entegrasyonu: Doğa Tarihi Müzelerinde Çoklu Algısal ve Özelleştirilmiş Öğrenme Deneyimleri

VI. ASC 2023 /FALL SMART Future: Yesterday, Today and Tomorrow, Bingöl, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Metaversity: Eğitim, Sanat ve İletişim için Etkileşimli 3D Metaverse Ortamının Tasarımı ve Uygulanması

Fay Hatları | InSEA Dünya Kongresi 2023, Çanakkale, Türkiye, 04 Eylül 2023, cilt.1, sa.1, ss.82-83, (Tam Metin Bildiri)

4. Gifted Education and Teacher Training: A Comparison of Turkey, Greece, Spain and Poland

1st International Congress on Educational research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)

6. EĞİTİMDE FARKLI BİR TEKNOLOJİ SANAL ARTIRILMIŞ VE KARMA GERÇEKLİK NEDİR

Eğitimde Değişim Konferansları, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

7. VIRTUAL REALITY AUGMENTED REALITY AND MIXED REALITY

Teknoloji ve Eğitim Fuarı, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2016

8. OKULLARDA AR VR MR TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ ANALİZİ ÇALIŞMASI

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

9. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ İLE ÖĞRENME DENEYİMLERİ SİSTEMATİK BİR İNCELEME

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, ss.89, (Özet Bildiri)

10. SANAL ARTIRILMIŞ VE KARMA GERÇEKLİK ORTAMLARINA YÖNELİK SORUNLAR VE BU ORTAMLARLA İLGİLİ YAŞANAN KAVRAM KARMAŞASI

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, ss.91, (Özet Bildiri)

11. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

12. Fatih Projesi Kapsamında Uygulanan Hizmetiçi Eğitim Programının Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi:Bir Karma Yöntem Çalışması

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.213-214, (Özet Bildiri)

13. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Onarım ve Parça Değiştirme Prosedürleri

İHA Bakım ve Onarımı için Elektromekanik Teknisyenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi, DURMUŞ SEYHUN, SOYKAN ABDULLAH, TÜRKMEN CAFER, YAŞAR CUMALİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.105-170, 2025

3. Microsoft Powerpoint

Temel Bilişim Teknolojileri Kullanımı, Özdemir M.,Aktaş C., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.133-178, 2015

4. Microsoft Word 2010

Temel Bilişim Teknolojileri Kullanımı, ÖZDEMİR Muzaffer, AKTAŞ Can, Editör, Paradigma Akademi, ss.179-260, 2015

5. Microsoft Word 2010

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı, AKTAŞ Can, Editör, Kriter, ss.129-190, 2013