SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Haftalık Ders Çizelgelerinin Hazırlanmasına İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme
Haftalık Ders Çizelgelerinin Hazırlanmasına İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme
, cilt.7, sa.2, ss.193-222, 2023 (Hakemli Dergi)
Seçmeli Ders Olarak ''Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme' : Öğretmen Adayları İçin Ne İfade Ediyor?
Uluslararası Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar Dergisi
, sa.5, ss.186-196, 2021 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Eğitimde Kayıt ve Devam Sorunları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.25, ss.165-178, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tanzanyalı Kadın Öğrencilerin Türkçe Öğrenim Süreçleri İle İlgili Bazı Tespitler-Zanzibar Örneği
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.211
Üniversiteler'de Kadın Çalışmalarının 2013-2024 Yılları Arasındaki Görünümü, 10 yıllık bir bakış
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 Mayıs - 12 Haziran 2024, ss.235
ÇOMÜ-Çabaçam Örneğinde, Sivil toplum Çalışmalarında Kapsayıcı Uygulamalar
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 Mayıs - 12 Haziran 2024, ss.135
Sığınmacı ve Mülteci Öğrencilerinin Okula Uyum Sürecinde Okul Yöneticilerinin Kapsayıcı Okul Kültürü Oluşturma Deneyimleri
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.175-177
Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110
TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTELERDE HEDEF KİTLESİ ÇOCUK OLAN UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZLERİNİN MEVCUT PROFİLİ
IX th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1436-1437
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dezavantajlılık ve Kapsayıcı Eğitim Kavramlarına İlişkin Anlayışları
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Türkiye’deki Üniversitelerde Hedef Kitlesi Çocuk Olan Uygulama Ve Araştırma Merkezlerinin Mevcut Profili
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Seçmeli ders olarak “yetişkin eğitimi ve hayat boyu öğrenme” : öğrenciler için ne ifade ediyor?
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1510-1514
Yerel Eğitim Liderleri; Gönüllülüğe İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.345
Sosyal Adaleti Sağlamaya Yönelik OECD Ülkelerinde Gerçekleştirilen Eğitim Politikası Reformlarının İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.357
Toplumsal Cinsiyete Duyarlı Öğretmen Eğitimi: ÇOMÜ ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi’nde Gönüllü Bir Uygulama
İKİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.176
Okul Oncesinde Toplumsal Cinsiyete Duyarli Etkinlik Gelistirme: COMU CABA Cok Amacli Erken Cocukluk Egitimi Merkezinde Gonullu BIr Uygulama
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress),, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.2-4
Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş sınav puanları ile kpss puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.680-683
Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87
Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101
Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen olma istekliliği
1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.754
EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK, MESLEKİ, KİŞİSEL GELİŞİMLERİNEİLİŞKİN YÖNETSEL UYGULAMALAR
EYFOR ULUSLARARASI 8. EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.675-676
Opinions of the Instructors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.59-60
Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.392-393
Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.1
Toplumsal Cinsiyeti ”Eşitlemede” Üniversitelerin Rolü
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Eğitim Bilimleri Lisansüstü Programlarında Eğitim Politikalarına İlişkin Derslerle İlgili Bir Profil Analizi
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Discipline Problematic in Vocational High Schools: Views of Preservice Teachers Graduated From These Schools
7th World Conference on Educaitonal Sciences, Novotel Athens Convention Center, Athens, 5 - 07 Şubat 2015
Milli eğitim şuralarında alınan kararlar doğrultusunda yeni yönetici görevlendirme yönetmeliğine bir bakış
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.349
Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483
Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483
Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.492-493
Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması
8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN STRATEJİK PLANLARINDAKİ VİZYON VE MİSYON İFADELERİNE İLİŞKİN KARŞILAŞTIRMALI BİR DEĞERLENDİRME
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri
7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alandaki Araştırma Görevlilerine Yönelik Bir Profil Çalışması
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010
Kadınların Eğitim Yönetimi Kariyer Basamaklarında Yükselmelerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
6.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011
Öğretim Elemanlarının Kişisel Gelişim Çabaları ve Öğrencilerin Kişisel Gelişimlerine Katkıları
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011
Öğretmen Görüşlerine Göre Karakter Eğitiminde ve Karakter Gelişiminde Okulun Rolü
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484
Dünyada Eğitim Yönetiminin Geleceği Eğitim Yönetimi Dergilerindeki Yönelimler
III. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Salgın Sürecinde Öğretmen Yetiştirme
Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil., Editör, Pegem Akademi, ss.89-97, 2021
Toplumsal, Kültürel ve Evrensel Yönleriyle Öğretmenlik Meslek Ahlakı ve Etiği: Kamu Görevinde Etik İlkeler, Meslek Ahlakı ve Etiği
T. G.Ergen(Ed.) Eğitimde Ahlak ve Etik (pp.79-88). Ankara: Vize-Tek Yayıncılık, GÜRKAN ERGEN, Editör, VİZETEK, Çanakkale, ss.79-88, 2021
Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü
Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021
Bilir B., Uslu B., Öztürk H., Çağatay Ş.M., "Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş puanları ile KPSS puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili", Sivas, ss.337-347, 2018
Eğitim yönetimi araştırmaları, Uğurlu C.T., Beycioğlu K., KoşaR S., Kahraman H., Köybaşı-Şemin F., Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık, Sivas, ss.337-347, 2018
Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017