Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Bir Öz Değerlendirme Aracı Olarak Q Metod

22nd International Primary Teacher Education Symposium, Türkiye, 12 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2. Üniversiteler'de Kadın Çalışmalarının 2013-2024 Yılları Arasındaki Görünümü, 10 yıllık bir bakış

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 Mayıs - 12 Haziran 2024, ss.235, (Özet Bildiri)

3. ÇOMÜ-Çabaçam Örneğinde, Sivil toplum Çalışmalarında Kapsayıcı Uygulamalar

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 Mayıs - 12 Haziran 2024, ss.135, (Özet Bildiri)

4. Tanzanyalı Kadın Öğrencilerin Türkçe Öğrenim Süreçleri İle İlgili Bazı Tespitler-Zanzibar Örneği

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.211, (Özet Bildiri)

6. Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTELERDE HEDEF KİTLESİ ÇOCUK OLAN UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZLERİNİN MEVCUT PROFİLİ

IX th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1436-1437, (Özet Bildiri)

8. Ülkelerin performans değerlendirme sistemlerine karşılaştırmalı bir bakış

XV. International Congress of Educational Research, Prizren, Sırbistan, 1 - 03 Eylül 2022, ss.7, (Özet Bildiri)

12. Seçmeli ders olarak “yetişkin eğitimi ve hayat boyu öğrenme” : öğrenciler için ne ifade ediyor?

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1510-1514, (Özet Bildiri)

13. Sosyal Adaleti Sağlamaya Yönelik OECD Ülkelerinde Gerçekleştirilen Eğitim Politikası Reformlarının İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.357, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Yerel Eğitim Liderleri; Gönüllülüğe İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.345, (Özet Bildiri)

15. Toplumsal Cinsiyete Duyarlı Öğretmen Eğitimi: ÇOMÜ ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi’nde Gönüllü Bir Uygulama

İKİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

16. Okul Oncesinde Toplumsal Cinsiyete Duyarli Etkinlik Gelistirme: COMU CABA Cok Amacli Erken Cocukluk Egitimi Merkezinde Gonullu BIr Uygulama

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress),, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.2-4, (Özet Bildiri)

17. Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen olma istekliliği

1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.754, (Özet Bildiri)

22. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK, MESLEKİ, KİŞİSEL GELİŞİMLERİNEİLİŞKİN YÖNETSEL UYGULAMALAR

EYFOR ULUSLARARASI 8. EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.675-676, (Özet Bildiri)

23. Opinions of the Instructors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Eğitim Fakültesi Yöneticilerinin Öğretmen Yetiştirme Vizyonu Bir Durum Çalışması

VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. Toplumsal Cinsiyeti ”Eşitlemede” Üniversitelerin Rolü

10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Discipline Problematic in Vocational High Schools: Views of Preservice Teachers Graduated From These Schools

7th World Conference on Educaitonal Sciences, Novotel Athens Convention Center, Athens, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

30. Milli eğitim şuralarında alınan kararlar doğrultusunda yeni yönetici görevlendirme yönetmeliğine bir bakış

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.349, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.492-493, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483, (Özet Bildiri)

33. Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483, (Özet Bildiri)

34. Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması

8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

35. Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

36. Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

37. EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN STRATEJİK PLANLARINDAKİ VİZYON VE MİSYON İFADELERİNE İLİŞKİN KARŞILAŞTIRMALI BİR DEĞERLENDİRME

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

41. Öğretmen Görüşlerine Göre Karakter Eğitiminde ve Karakter Gelişiminde Okulun Rolü

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

42. Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. İLKOKULLARDA DÜŞÜNEN OKUL DÜŞÜNME İKLİM KÜLTÜRÜNÜN EPİSTEMİK BASKI-EPİSTEMİK ÖZGÜRLÜK BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Eğitim Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, BAŞ KENAN, Editör, serüven yayınevi, ss.67-92, 2024

2. Salgın Sürecinde Öğretmen Yetiştirme

Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil., Editör, Pegem Akademi, ss.89-97, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Toplumsal, Kültürel ve Evrensel Yönleriyle Öğretmenlik Meslek Ahlakı ve Etiği: Kamu Görevinde Etik İlkeler, Meslek Ahlakı ve Etiği

T. G.Ergen(Ed.) Eğitimde Ahlak ve Etik (pp.79-88). Ankara: Vize-Tek Yayıncılık, GÜRKAN ERGEN, Editör, VİZETEK, Çanakkale, ss.79-88, 2021

4. Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü

Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021

5. Bilir B., Uslu B., Öztürk H., Çağatay Ş.M., "Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş puanları ile KPSS puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili", Sivas, ss.337-347, 2018

Eğitim yönetimi araştırmaları, Uğurlu C.T., Beycioğlu K., KoşaR S., Kahraman H., Köybaşı-Şemin F., Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık, Sivas, ss.337-347, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

49

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları