Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ülkelerin performans değerlendirme sistemlerine karşılaştırmalı bir bakış

XV. International Congress of Educational Research, Prizren, Sırbistan, 1 - 03 Eylül 2022, ss.7

Seçmeli ders olarak “yetişkin eğitimi ve hayat boyu öğrenme” : öğrenciler için ne ifade ediyor?

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1510-1514

Yerel Eğitim Liderleri; Gönüllülüğe İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.345

Toplumsal Cinsiyete Duyarlı Öğretmen Eğitimi: ÇOMÜ ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi’nde Gönüllü Bir Uygulama

İKİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.176

Okul Oncesinde Toplumsal Cinsiyete Duyarli Etkinlik Gelistirme: COMU CABA Cok Amacli Erken Cocukluk Egitimi Merkezinde Gonullu BIr Uygulama

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress),, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.2-4

Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101 Sürdürülebilir Kalkınma

Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen olma istekliliği

1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.754

Opinions of the Instructors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.59-60 Sürdürülebilir Kalkınma

Toplumsal Cinsiyeti ”Eşitlemede” Üniversitelerin Rolü

10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

Discipline Problematic in Vocational High Schools: Views of Preservice Teachers Graduated From These Schools

7th World Conference on Educaitonal Sciences, Novotel Athens Convention Center, Athens, 5 - 07 Şubat 2015

Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483

Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.482-483

Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.492-493 Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite ve Eğitim Fakültesi Yönetimlerine İlişkin Bir Profil Çalışması

8.Ulusal Eğitim Yönerimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013

Lisansüstü Eğitimde Kayıt Ve Devam Sorunları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Marmara Üniversitesi, İstanbul., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İnönü Üniversitesi Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Öğretmen Görüşlerine Göre Karakter Eğitiminde ve Karakter Gelişiminde Okulun Rolü

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.481-484

Kitap & Kitap Bölümleri

Salgın Sürecinde Öğretmen Yetiştirme

Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil., Editör, Pegem Akademi, ss.89-97, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

oplumsal, Kültürel ve Evrensel Yönleriyle Öğretmenlik Meslek Ahlakı ve Etiği: Kamu Görevinde Etik İlkeler, Meslek Ahlakı ve Etiği

T. G.Ergen(Ed.) Eğitimde Ahlak ve Etik (pp.79-88). Ankara: Vize-Tek Yayıncılık, GÜRKAN ERGEN, Editör, VİZETEK, ss.79-88, 2021

Etik Bir Lider ve Model Olarak Öğretmen ve Okul Müdürü

Eğitimde Ahlak ve Etik, Ergen, Gürkan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.89-103, 2021

Bilir B., Uslu B., Öztürk H., Çağatay Ş.M., "Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş puanları ile KPSS puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili", Sivas, ss.337-347, 2018

Eğitim yönetimi araştırmaları, Uğurlu C.T., Beycioğlu K., KoşaR S., Kahraman H., Köybaşı-Şemin F., Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık, Sivas, ss.337-347, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları