Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri
Makaleler
Tümü (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
2024
20241. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyaya Özgü Epistemolojik İnançları ile Teknoloji Bağımlılığı Arasındaki İlişki Öz
Uslu E. M., Özgün T.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.629-645, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIKLARI İLE YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
uslu E. M., AKDEMİR A., GENÇ S. Z.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.283-302, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. TEACHERS’ MULTICULTURAL COMPETENCE PERCEPTIONS
uslu E. M., Özgün T.
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.13, sa.2, ss.305-317, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Çocuk Gelişimi Ön Lisans Programı Öğrencilerinin Çocukla İletişime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
AYTAÇ A., USLU E. M., ÖZBİLEN F. M.
International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences , cilt.6, sa.2, ss.164-180, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Öğretmenlerin Sosyal Beceriye Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Uslu E. M., Genç S. Z.
International Journal of Innovative Approaches in Education
, cilt.5, sa.1, ss.63-86, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Üniversite Öğrencilerinin Değer Yönelimleri ve Değer Yönelimlerinin Demokratik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Uslu E. M.
Eğitim Felsefesi ve Sosyolojisi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.19-34, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Uslu E. M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.16, sa.2, ss.251-264, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Motivasyon Durumlarının Değerlendirilmesi
USLU E. M., ÖZBİLEN F. M.
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.132-140, (Tam Metin Bildiri)