Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2008 - 2009
2008 - 2009Yüksek Lisans
London Metropolitan University, School Of Business And Management, International Trade And Transport, İngiltere
2000 - 2005
2000 - 2005Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Perakende Sektöründe Self Servis Teknoloji Uygulamalarının Kullanımını Etkileyen Faktörler ve Sonuçları: Süpermarketlerde Self Servis Kasa Kullanımı Üzerine Bir Çalışma
Trakya Üniversitesi, S.B.E. , İşletme Anabilim Dalı
2009
2009Yüksek Lisans
Analysis of Shipbulilding Industry and Potential of China
London Metropolitan University, School Of Business And Management, İnternational Trade And Transport
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Lojistik ve İşletmecilik
2012 - 2019
2012 - 2019Öğretim Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Lojistik ve İşletmecilik
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Lojistik ve İşletmecilik
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi
2015 - 2017
2015 - 2017Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Biga Uygulamalı Bilimler Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2017 - 2017
2017 - 2017Ders Verme
Silesian University - School of Business Administration in Karvina, Ders Verme
Makaleler
Tümü (14)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)
2023
20231. Lojistik Performansın Dış Ticarete Etkisinin Sistematik Literatür Çalışması Kapsamında İncelenmesi
Gültekin Y., Kaplan A.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, ss.656-675, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Elektronik Ticarette Tersine Lojistik Faaliyetlerinin Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi ve Algılanan Risk Değişkeninin Aracılık Rolü: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma
Karadağ M., Gültekin Y.
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.244-276, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Şehir Lojistiği Üzerine Yapılan Simülasyon Çalışmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
Gültekin Y., Karadağ M.
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.101-117, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Türkiye-Fransa Mermer Taşımacılığında Optimal Rotanın Çok Kriterli Karar Verme Yöntemi ile Belirlenmesi
Çelik M., Gültekin Y.
Journal of Transportation and Logistics
, cilt.7, sa.2, ss.233-259, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Sağlık Sektöründe Tedarik Zinciri Uygulamalarının Analizi: Sağlık Lojistiği Firmaları Üzerine Bir Araştırma
Ergüneş I., Gültekin Y.
Troyacademy , cilt.7, sa.2, ss.133-155, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. The effects of crisis perception, price-conscious and attitude on unplanned purchasing in special discount days: An empirical study on Turkish consumers
Gültekin Y.
Turkish Journal of Marketing , cilt.7, sa.1, ss.19-30, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma: Çanakkale Örneği
Gültekin Y., Kaplan M.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.19, sa.39, ss.95-114, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Aşı Soğuk Zinciri: Kovid-19 Salgını Kapsamında Türkiye’nin Aşı Lojistiği Alt Yapısının İncelenmesi
Gültekin Y., Karadağ M.
Parion Akademik Bakış Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.19-42, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi
Gültekin Y., Öztürk S.
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , cilt.7, sa.40, ss.29-41, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. PerakendecilikteSelf Servis Teknoloji Kullanımını Etkileyen Faktörler ve Sonuçları: Süpermarketlerde Self Servis KasalarÜzerine Bir Çalışma
Gültekin Y.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.12, sa.2, ss.1622-1638, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Tüketici Etnosentrizmi, Çevre Etkisi Ve Yerli Üretim Ürünleri Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gültekin Y., Kaplan M.
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , cilt.4, sa.14, ss.1072-1081, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma
Gültekin Y.
Journal Of Social and Humanities Sciences Research , cilt.5, sa.27, ss.2887-2895, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Perakende Mağazalarda Teknoloji Kullanım Alışkanlıklarını Etkileyen Faktörler: Self Servis Kasa Örneği
Gültekin Y.
Social Sciences Studies Journal, , cilt.4, sa.25, ss.5388-5397, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Y Kuşağının Organik Gıda Satın Alma Eğilimlerine Yönelik Bir Araştırma
Kaplan M., Gültekin Y.
Journal Of Social and Humanities Sciences Research , cilt.4, sa.12, ss.697-705, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. İş Tatmini Sürecinde İçsel Pazarlama Faaliyetlerini Konu Alan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Oğuzhan Y. S., Gültekin Y.
22. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2023, ss.123-132, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Siyasal Pazarlamada Twitter Kullanımı: 2023 Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Paylaşımlarının İçerik Analizi
Gültekin Y.
EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1384-1391, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Türkiye’de Sosyal Medyanın Seçmen Davranışları Üzerine Etkilerinin İncelenmesi; 2023 Genel Seçim Örneği
Gültekin Y.
9. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 25 - 27 Ağustos 2023, ss.742-750, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Kargo Firmalarına Yönelik Şikayetlerin İçerik Analizi: Aras ve Yurtiçi Kargo Örneği
Gültekin Y.
17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2023, ss.75-80, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Pandemi Dönemi Sanal Market Kullanımını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Gültekin Y.
Dijital Pazarlamada Öne Çıkan Başlıklar ve Uygulamalı Çalışmalar, Fettahlıoğlu Hatice Seçil,Bilginer Özsaatcı Fatma Gül, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.89-102, 2023
2023
20232. A REVIEW OF FACTORS AFFECTING THE BEHAVIOR OF PURCHASING SECOND-HAND PRODUCTS FROM C2C ONLINE PLATFORMS
KAPLAN M., GÜLTEKİN Y.
International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVII, Prof. Dr. Arzu Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.7-19, 2023
2023
20233. Dış Ticarette Akreditifli Ödeme Yönteminin Riskleri Üzerine Yazılmış Çalışmaların Sistematik Literatür Kapsamında İncelenmesi
Gültekin Y., Culfa A.
Cumhuriyetin 100. yılına Armağan-Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. Yılında Sosyal, Ekonomik ve Politik Meseleleri ve Politikalar, Dalyancı Levent,Topkaya Özgür,Kılıç Cüneyt,Uğur Suat,Kılınç Savrul Burcu,Yelkikalana Nazan,Yavaş Hikmet,Aydın Murat,Savrul Mesut,Pekcan Cemre, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.80-89, 2023
2022
20224. E-TICARET
Gültekin Y.
Stratejik Dijital Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL,Prof. Dr. Erkan ÖZDEMİR, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.117-138, 2022
2022
20225. To Understand the Approach to Discount Days in Turkey: Investigation of the Response to the Change of the Black Friday Name
Gültekin Y.
Handbook of Research on Future Policies and Strategies for Nation Branding, Victoria Pistikou,Andreas Masouras,Marcos Komodromos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.164-181, 2022
2022
20226. Mobil Uygulamalar
GÜLTEKİN Y.
Stratejik Mobil Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.43-64, 2022
2022
20227. Sosyal Medya Kavramı
Gültekin Y.
Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması, Dr. Öğr. Üyesi Erkan BİL, Editör, Beta, İstanbul, ss.1-15, 2022
2022
20228. DİJİTAL REKLAM UYGULAMALARI VE YENİ TRENDLER
Gültekin Y., Öztürk S.
Teknolojik Dönüşüm, İşletme ve Ekonomi, Abdullah KIRAY,Mustafa KAPLAN, Editör, Ekin kitabevi, Ankara, ss.43-57, 2022
2022
20229. Yeşil Ürün
Gültekin Y., Öztürk S.
Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Dr. Öğr. Üyesi Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.15-36, 2022
2021
202110. COVID-19 SALGINI SÜRECINDE ASI LOJISTIGI VE TÜRKIYE ÖRNEGI
Gültekin Y.
Güncel Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Arastırmaları, Doç. Dr. Yüksel Akay Ünvan, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.117-137, 2021