TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ


Çolak Z.

İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar, Doç. Dr. Yüksel Akay UnvanDoç. Dr. Faruk Kalay, Editör, IVPE, Cetinje, ss.382-404, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: IVPE
  • Basıldığı Şehir: Cetinje
  • Sayfa Sayıları: ss.382-404
  • Editörler: Doç. Dr. Yüksel Akay UnvanDoç. Dr. Faruk Kalay, Editör
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Evet