DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ,
ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ
Atıf İçin Kopyala
GÜZEL T., Akgündüz Y.
19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.46-53
-
Yayın Türü:
Bildiri / Tam Metin Bildiri
-
Basıldığı Şehir:
Eskişehir
-
Basıldığı Ülke:
Türkiye
-
Sayfa Sayıları:
ss.46-53
-
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli:
Evet