DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ


İNAL S., BÜYÜKYAVUZ O.

Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.1, sa.33, ss.193-210, 2012 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 1 Sayı: 33
  • Basım Tarihi: 2012
  • Dergi Adı: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.193-210
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Evet