Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
1. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Görüşleri
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.49, ss.0-24, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitiminde Sayı ve Sayma Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.29-41, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Okul öncesi öğrenme ortamlarının çocuk ve öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.66, ss.110-138, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Erken Çocukluk Döneminde Matematik Becerilerinin Desteklenmesinde Ev Ortamı ve Ailenin Rolü
Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.25-35, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.15, sa.4, ss.363-379, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Sorgulama Becerileri ile Kendi Kendine Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki: Temel Eğitim Öğretmen Adaylarına Yönelik Bir Araştırma
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.179-214, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Programları: Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
XVII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Eylül 2025, ss.41, (Özet Bildiri)
2. Okul Öncesi Eğitimde Öğrenme Ortamlarının Dönüşümü (1953–2024): MEB Programları Arası Tematik Analiz
XVII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Eylül 2025, ss.42, (Özet Bildiri)
4. OKUL ÖNCESİ DÖNEM MATEMATİĞİNDE SAYI VE SAYMA KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ (2016-2021)
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)
5. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları Üzerine Bir Çalışma
7th International Cenference on Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
7. OKul Öncesi Çocuklarının Değer Algıları ile Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Okul öncesi çocuklarının değer algıları ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
8th. International Congress New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.107, (Özet Bildiri)
9. Temel eğitim öğretmen adayları tarafından benimsenen eğitim felsefelerinin incelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin incelenmesi
7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Yeni Zelanda'da Erken Çocukluk Eğitimi
Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Gülçin GÜVEN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.363-384, 2025
3. Özel Gereksinimli Çocuklarda Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi
Eleştirel Okumalar II Filoloji, Sonnur IŞITAN,Ruhi İNAN, Editör, Lıvre De Lyon, Lyon, ss.27-55, 2024
4. Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Turkey)
Professionalism and Professional Development , Mustafa Yunus Eryaman, Editör, Bloomberg Press , New York, ss.1-5, 2024
5. Yaratıcı Dans Uygulamalarında Eğitimcinin Rolü
Çocuk ve Müzik, Prof. Dr. Mübeccel Sara GÖNEN,Prof. Dr. Fatma ALİSİNANOĞLU, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.165-204, 2021