Eğitim Bilgileri
1996 - 2001
1996 - 2001Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi, Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Enstitüsü, Anaokulu Öğretmenliği, Türkiye
1987 - 1993
1987 - 1993Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji , Türkiye
Yaptığı Tezler
1996
1996Yüksek Lisans
ÇOCUĞUN DİL GELİŞİMİNDE FONOLOJİK DUYARLILIĞIN (SESBİRİM DUYARLILIĞI) KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Anaokulu Öğretmenliği
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2010 - 2017
2010 - 2017Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2007 - 2009
2007 - 2009Bölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İlköğretim Bölümü
2006 - 2009
2006 - 2009Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorDOÇENT DR.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, DOÇENT DR.
2002 - 2010
2002 - 2010YARDIMCI DOÇENT
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, YARDIMCI DOÇENT
1997 - 2002
1997 - 2002ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
2025
20251. Çabaçam Eğitim Destek Biriminin Deprem Sonrasındaki Gönüllü Eğitim Faaliyetleri: Öğretmen Adayları Destek Uygulaması
Aktan Acar E., Erbaş Y. H., Çiçek Apaydın S., Tarhan Z.
Afet ve Risk Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.255-274, 2025 (Scopus)
2023
20232. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarındaki Yeterlikleri ve Uygulamaları
Karadağ M., Aktan Acar E., Erbaş Y. H.
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.122-148, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Okul öncesi öğretmenlerinin Covid-19 pandemi sürecinde uzaktan eğitime ilişkin görüşlerinin incelenmesi
AKTAN ACAR E., ERBAŞ Y. H., ERYAMAN M. Y.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , 7 (4) , 31-54
, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Kimlikli Bebekler Yaklaşımı'nın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının (4-6 Yaş) Duygusal Okuryazarlık Eğitimlerinde Kullanılması: Bir Eylem Araştırması
Aktan Acar E., Kuru Şevik H.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.35, ss.18-53, 2021 (Hakemli Dergi)
2014
20145. Effectiveness of Multipurpose Unit Early Classroom Intervention Program for 4-5-Year-Old Children
Celebioglu Morkoc O., AKTAN ACAR E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.5, ss.1851-1860, 2014 (SSCI)
2010
20106. An Inquiry On Application Process of EU Erasmus Programme Students Views Regarding Erasmus Programme of Student Exchange
SARI B., AKTAN ACAR E.
Exedra: Revista Científica , 2010 (Hakemli Dergi)
2004
20047. An Investigation on How Preschool Teachers Perceive Turkish Children's Readiness for Learning To Read
Oktay A., AKTAN KEREM E.
Journal of Early Childhood Development , sa.2, ss.1-14, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Okul öncesi öğretmen adaylarının dezavantajlılık ve kapsayıcı eğitim kavramlarına ilişkin anlayışları
APAYDIN S., ÇAĞATAY Ş. M., SARI UĞURLU B., ERBAŞ Y. H., AKTAN ACAR E.
Eurosian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20222. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dezavantajlılık ve Kapsayıcı Eğitim Kavramlarına İlişkin Anlayışları
APAYDIN S., ÇAĞATAY Ş. M., SARI UĞURLU B., ERBAŞ Y. H., AKTAN ACAR E.
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. Dezavantajlı Grupların Eğitiminde Örnek Bir Toplum Temelli Erken Çocukluk Eğitimi Modeli: Çabaçam
AKTAN ACAR E., APAYDIN S., ERBAŞ Y. H., ÇELEBİOĞLU VURAL Ö.
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Araştırmacı rolünü geliştirmede örnek bir öğretmen eğitimi modeli: ÇabaÇAM
APAYDIN S., AKTAN ACAR E.
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2017
20175. Eğitmenlerin Gözünden ‘ÇOMÜ ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi’: Bir Durum Çalışması
AKTAN ACAR E., ÇELEBİOĞLU MORKOÇ Ö.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Lisans Öğrenimleri sürecinde ‘ÇOMÜ ÇABAÇAM Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezinde’ Gönüllü Eğitmenlik Yapan Öğretmenlerinin Teori ve Uygulamadaki Tecrübe ve Yaşantılarında, ÇABAÇAM’daki Deneyimlerinin Etkisi
AKTAN ACAR E., ÇELEBİOĞLU MORKOÇ Ö.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2012
20127. Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)’xxnin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması
SARI B., AKTAN ACAR E.
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2004
20048. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler
ŞAHİN Ç., AKTAN KEREM E., GÜVEN B.
XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)
2004
20049. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler
ŞAHİN Ç., AKTAN KEREM E., GÜVEN B.
XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)
2004
200410. Erken Çocukluk Döneminden İlköğretime Geçiş: Duygu, Düşünce ve Beklentiler
ŞAHİN Ç., AKTAN KEREM E., GÜVEN B.
XIII Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.267-268, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Sığınmacı ve Mülteci Çocukların Eğitimi
ERBAŞ Y. H., AKTAN ACAR E.
ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, Nur İmray, Kale Mustafa, Göncü Artin, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.205-223, 2023
2017
20172. Kimlikli Bebeklerle Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş
AKTAN ACAR E., Çetin H.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayınları, Ankara, ss.285-306, 2017
2017
20173. Yenilenen Okul Tasarımıyla İtalya’nın Gölgede Kalmış Reformist Eğitimcisi: Giuseppina Pizzigoni
Chistolini S., Turan E., AKTAN ACAR E.
Erken Çocukluk Eğitimi Moziği: Büyük Düşünceler/ Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.527-536, 2017
2017
20174. Kimlikli Bebeklerle Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş
AKTAN ACAR E., Çetin H.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.285-306, 2017
2017
20175. Eğitimde Tamamlayıcı ve Alternatif Bir Uygulama: Bilinçli Farkındalık Eğitimi
schweinhart l., AKTAN ACAR E., SÖNMEZ KARTAL M., özdamar e. m., BEDEL E. F., duygu e. ç., et al.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük düşünceler/fikirler, modeller ve yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, ss.37-47, 2017
2017
20176. Erken Çocukluk Döneminde Kendilerini Sürekli Geliştirebilen Çocuklar: Bank Street Yaklaşımı
AKTAN ACAR E., Çetin H.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.29-41, 2017
2017
20177. Erken Çocukluk Döneminde Kendilerini Sürekli Geliştiren Çocuklar Bank Street Yaklaşımı
AKTAN ACAR E., Çetin H.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği Büyük Düşünceler / Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.13-26, 2017
2017
20178. Tüm Çocuklar Eşit Şansı Hakeder: Head Start Programı
AKTAN ACAR E., Kınık Kılıç E.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/ Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-209, 2017
2017
20179. Tüm Çocuklar Eşit Şansı Hakeder: Head Start Programı
AKTAN ACAR E., Kınık Kılıç E.
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-210, 2017
2015
201510. Conflict Resolution in School Contexts
AKTAN ACAR E.
Lap Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, 2015
2014
201416. Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocuklukta Başlayan Bir Düş
AKTAN ACAR E.
4. Temel Eğitim Sempozyumu Eğitimde Farklılıklara Saygı ve Uygulamaları, Tuğ N., Editör, Fides Matbaa, İstanbul, ss.78-84, 2014
2014
201417. Farklılıklarda Buluşmak: Erken Çocukluktan Başlayan Bir Düş
AKTAN ACAR E.
4. Temel Eğitim Sempozyumu Eğitimde Farklılıklara Saygı Uygulamaları, , Editör, Fides Matbaa, İstanbul, ss.78-84, 2014
2013
201318. Dijital Çağda Bir Dil Yılı Çok Geç
AKTAN ACAR E.
Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.92-98, 2013
2013
201319. Okul Öncesinde Barış Dili
AKTAN ACAR E.
Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.175-184, 2013
2013
201320. Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)'nin Tanıtılması
AKTAN ACAR E.
Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.135-140, 2013
2013
201321. Dijital Çağda Bir Dil Yılı Çok Geç
AKTAN ACAR E.
Değğişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitim ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.92-98, 2013
2013
201322. Okul Öncesinde Barış Dili
AKTAN ACAR E., PINAR M.
Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri (Sorunlar ve Öneriler), , Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.175-184, 2013
2013
201323. Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)'nin Tanıtılması
Sarı B., AKTAN ACAR E.
Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri, Tuğ N., Editör, Anka Matbaa, İstanbul, ss.135-140, 2013
2012
201224. Farkındayım Farklılıklara Saygılıyım: Erken Çocukluk Döneminde Farklılık Kavramı ve Etkinlik Örnekleri
AKTAN ACAR E.
Eğiten Kitap, Ankara, 2012
2012
201225. Conflict Resolution in Schol Contexts
AKTAN ACAR E.
London Metropolitan University, London, 2012
2012
201226. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi
AKTAN ACAR E., Sarı B.
Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış, Fikirler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, Aktan Acar E., Karadeniz G., Editör, Özgün Kök Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2012
2012
201227. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi
AKTAN ACAR E.
Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış: Fikriler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, , Editör, Özgünkök Yayıncılık, ss.286-301, 2012
2012
201228. The Cooperative Competive Europan Citizen: Is This Notion Present in the Representation of Citizenship Among Student Teachers in Four Countries?
AKTAN ACAR E.
Adult Education. Historical and Theoretical Aspects, Striker S., Editör, Eötvös University Press, Budapeşte, ss.11-12, 2012
2012
201229. The Cooperative Competive Europan Citizen: Is This Notion Present in the Representation of Citizenship Among Student Teachers in Four Countries?
AKTAN ACAR E.
Adult Education. Historical and Theoretical Aspects, Striker S., Editör, Eötvös University Press, Budapest, ss.11-21, 2012
2012
201230. Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi
AKTAN ACAR E., SARI UĞURLU B.
Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış Fikirler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, Ebru AKTAN ACAR; Gülçin Karadeniz, Editör, Özgünkök Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2012
2011
201131. Proposal for a Life Long Learning Citizenship Education Project: Thinking about the concepts and processes that underlie successful projects
AKTAN ACAR E.
London Metropolitan University, London, 2011
2011
201132. School-University Partnerships: Case Studies of Inter-Cultural Learning
AKTAN ACAR E.
London Metropolitan University, London, 2011
2011
201133. Perceptions of the EU and Democratic Values
ERYAMAN M. Y., GENÇ S. Z., AKTAN ACAR E.
Cultural diversity in the classroom: A European comparison, Julia Athena Spinthourakis, John Lalor, Wolfgang Berg, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-217, 2011
2011
201134. A Comparative Evaluation of the Preservice Teacher's Perceptions of the EU and Democratic Values in Turkish, German and Italian Universities
ERYAMAN M. Y., GENÇ S. Z., AKTAN ACAR E.
Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag Für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011
2011
201135. Okulöncesi Çocuk ve Farklılıklara Saygı
AKTAN ACAR E.
Okulöncesi Çocuk ve..., Ormanoğlu Uluğ M., Karadeniz G., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.154-164, 2011
2011
201136. Okulöncesi Çocuk ve Farklılıklara Saygı
AKTAN ACAR E.
Okulöncesi Çocuk ve.., , Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.154-164, 2011
2011
201137. A Comparative Evaluation of The Preservice Teacher s Perception of The EU and Democratic Values in Turkish German and Italian Universities
ERYAMAN M. Y., GENÇ S. Z., AKTAN ACAR E.
Cultural Diversity in the Clasroom: A European Comparison, Spinthourakis J. A., Lalor J., Berg W., Editör, Weisbaden: Verlag für Sozialwissenschafen, Berlin, ss.189-196, 2011
2010
201038. Farkındayım, Farklılıklara Saygılıyım: Erken Çocuklukluk Döneminde Farklılık Kavramı ve Erkinlik Örnekleri
AKTAN ACAR E., Divrengi M.
Eğiten Kitap, Ankara, 2010
2010
201039. Farkındayım Farklılıklara Saygılıyım: Kimlikli Bebekler Yaklaşımı
AKTAN ACAR E.
Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Tuğ N., Editör, Turgut Matbaacılık, İstanbul, ss.155-166, 2010
2010
201040. Farkındayım Farklılıklara Saygılıyım
AKTAN ACAR E.
Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Tuğ N., Editör, Turgut Matbaacılık, İstanbul, ss.155-166, 2010
2009
200941. Teacher's Professional Status and the Currnt Situation of Turkish Educational System in Turkey
AKTAN ACAR E.
Teachers Identity and Ethics of The Profession in Italy United States of America Poland Belgium Cyprus Libya Slovakia Turkey, Chistolini S., Editör, Edizioni Kapa, Roma, ss.77-95, 2009
2009
200942. Teacher's Professional Status and the Current Situation of Turkish Educational System in Turkey
AKTAN ACAR E.
Teachers Idenitity and Ethics of The Profession in Italy, Chistolini S., Editör, Edizoni Kapa, Roma, ss.77-95, 2009
2008
200843. Developing Practice-based Research with Persona Dolls for Social and Emotional Development in Early Childhood
AKTAN ACAR E.
London Metropolitan University, London, 2008
2007
200744. Developing Practice-based Research for Critical Thinking with Philosophy for Children
AKTAN ACAR E.
London Metropolitan University, London, 2007
2007
200745. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Niteliği
AKTAN ACAR E.
Avrupa Birliği Vizyonu, Erdoğan İ., Editör, Neta Matbaacılık, İ, ss.83-95, 2007
2007
200746. Okul Önces Öğretmenlerinin Niteliği
AKTAN ACAR E.
Avrupa Birliği Vizyonu Türkiye de Eğitim ve Özel Okullar, Erdoğan İ., Editör, Neta Matbaacılık, Türkiye Özel Okullar Birliği. İstanbul, İstanbul, ss.83-95, 2007
2006
200647. Elective Course Programme for Pre-school Student Teachers for Supporting Language and Literacy Development in Turkish Language
AKTAN ACAR E.
Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., London A., Young A, Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-124, 2006
2006
200648. Farklı Dillerde Okuma Öğretimine Karşılaştırmalı Bir Bakış
AKTAN ACAR E.
İlköğretimde Alan Öğretimi, Oktay A., Unutkan Ö., Editör, MORPA Yayınları. İstanbul, İstanbul, ss.43-46, 2006
2006
200649. Elective Course Programme for Pre-school Student Teachers for Supporting Language and Literacy Deveopment in Turkish Language
OKTAY A., ÖNDER A., POLAT Ö., AKTAN ACAR E.
Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., Young A., Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-124, 2006
2006
200650. Farklı Dillerde Okuma Öğretimine Karşılaştırmalı Bir Bakış
AKTAN ACAR E.
İlköğretimde Alan Öğretimi, Oktay A., Polat Unutkan Ö., Editör, Morpa Yayınları, İstanbul, ss.43-64, 2006
2006
200651. Second Language Acquistion Upon the Basis of the First Language(s)
AKTAN ACAR E.
Building on Language Diversity with Young Children, Hancock A., Hermeling J., London A., Young A, Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.236-241, 2006
2005
200552. Okul Öncesi Dönemde Fonolojik Duyarlılık ve Gelişimi
AKTAN ACAR E.
Güncel Konular, Oktay A., Polat Unutkan Ö., Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.229-246, 2005
2005
200553. Erken Çocukluk Eğitimi Modelleri
AKTAN ACAR E.
Çocuk Bakıcılığı El Kitabı, Çiçekli S., Editör, Yerel Gündem 21, Çanakkale, ss.205-220, 2005
2005
200554. Erken Çocukluk Eğitimi Modelleri
AKTAN ACAR E.
Çocuk Bakıcılığı El Kitabı, Çiçekli S., Editör, Yerel Gündem 21, ss.205-220, 2005
2005
200555. Okul Öncesi Dönemde Fonolojik Duyarlılık ve Gelişimi
AKTAN ACAR E.
Güncel Konular, Oktay Ayla, Unutkan Özgül, Editör, MORPA Yayınları, İstanbul, ss.229-246, 2005
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023EXERCISE WITH TALES- Providing Disadvantaged Children Between Ages 3 to 6 Years With Basic Movement Education Through Yoga and Tales)
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Sarı Uğurlu B., Çiçek Apaydın S., Aktan Acar E. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Erasmus Strong Kids Sports Project (Güçlü Çocuklar)
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Acer Y. (Yürütücü), Guder A., Aktan Acar E., Önal H., Cerrahoğlu N., Çelebioğlu Morkoç Ö., et al.
2010 - 2012
2010 - 2012Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği EÇDFDÖ nin Geçerlik Güvenirlik ve Norm Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sarı Uğurlu B., Aktan Acar E. (Yürütücü)