Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ülkelerin performans değerlendirme sistemlerine karşılaştırmalı bir bakış

XV. International Congress of Educational Research, Prizren, Sırbistan, 1 - 03 Eylül 2022, ss.7

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Yaklaşımları ve Zihinsel Modelleri

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.53

Ortaokul Öğretmenlerinin Mesleki Etik Algısı ve Etik İkilemleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen algıları

8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018

Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen olma istekliliği

1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.754

4MAT Öğretim Modeli ile hazırlanan fen bilimleri dersi ders planlarının analizi

7. Uluslararası Egitimde Arastırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.49

Fen bilimleri öğretmen adaylarının fen öğretimi yaklaşımları

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.176

4MAT Öğretim Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli'nin fen bilimleri dersi akademik başarısı üzerindeki etkisi.

VIII. Uluslararası Egitim Arastırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.200

The relationship between science achievement and learning styles of Turkish elementary students

The European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015

Cinsiyet ve sınıf düzeyine göre ortaokul öğrencilerinin güdüsel düzenlemeleri ve öğrenme stratejisi kullanımı ile ilişkisi

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.371-372

Fen Öğretimi Eğitsel Yaklaşım Testi Türkçe uyarlama çalışması

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Fen Öğretimi Eğitsel Yaklaşım Testi Türkçe Uyarlama Çalıiması

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1

Pre-Service ElementaryTeachers’ Biotechnology Knowledge andTheirAttitudesTowardBiotechnological Applications

5th International Congress of EducationalResearch 2013, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013

Fen Bilgisi ögretmen adaylarının biyoloji laboratuvar uygulama özyeterlikleri ve biyoloji laboratuvarına yönelik tutumları

5. Uluslararası Türkiye Egitim Arastırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.202

How Much Green are Education Faculties?

Europian Congress on Educational Science, Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, ss.1-3

Öğretim üyelerinin sürdürülebilir kalkınma ile ilgili tutum ve uygulamaları

3. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Teknolojiye Yönelik Kız ve Erkek Ögretmen adaylarının Görüsleri

Toplumsal Gelismede Türk ve Japon Kadınının Egitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.338-348

Kitap & Kitap Bölümleri

Salgın Sürecinde Deneyimsel Öğrenme

Covid 19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Manakara, ss.227-236, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Araştırma sorgulamaya dayalı fen öğretimi

Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sönmez Kartal M., Toper Korkmaz Ö., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.22-35, 2017

Okul Öncesi Eğitiminde Atık Materyallere Yeni Kimlik Kazandırma Etkinlikleri

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakıs, Doç. Dr. Ebru AKTAN ACAR, Öğr. Gör. Gülçin KARADENİZ, Editör, Özgün Kök Yayınevi Yayıncılık, Ankara, ss.229-244, 2012

Metrikler

Yayın

49

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları