Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
1. Implementing STEAM Activities with Biology Teachers in the Context of Ecology
REIDOCREA
, cilt.14, sa.49, ss.711-731, 2025 (ESCI)
4. Examining the pre-service science teachers views on intelligence games used in science teaching
Journal for Education of the Gifted Young Scientists
, cilt.12, sa.2, ss.47-63, 2024 (Hakemli Dergi)
9. The Pre-Service Teachers’ Metaphorical Perceptions about Syrian Asylum Seekers’ Children
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.2, ss.9-29, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Fen bilimleri öğretmen adaylarının elektriksel direnç kavramı hakkındaki ön bilgilerinin belirlenmesi.
Abant İzeet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
11. 4MAT Öğretim Modeli, Bütünsel Beyin Modeli’nin Fen Dersi ÖzYeterlik Algısına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.193-214, 2017 (Hakemli Dergi)
13. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, ss.253-262, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Developing a Science Process Skills Test Regarding the 6th Graders
The International Journal of Assessment and Evaluation
, cilt.19, ss.39-57, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
5. Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6. Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen algıları
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. Fen bilimleri öğretmen adaylarının öğretmen olma istekliliği
1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.754, (Özet Bildiri)
9. 4MAT Öğretim Modeli ile hazırlanan fen bilimleri dersi ders planlarının analizi
7. Uluslararası Egitimde Arastırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.49, (Özet Bildiri)
10. Determining of preservice science teachers’ prior knowledge about the concept of resistance in the electric subject
Turkish Physical Society 32nd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2016, ss.224, (Özet Bildiri)
15. Fen Bilgisi ögretmen adaylarının biyoloji laboratuvar uygulama özyeterlikleri ve biyoloji laboratuvarına yönelik tutumları
5. Uluslararası Türkiye Egitim Arastırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.202, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen adaylarının biyoteknoloji bilgi düzeylerinin ve biyoteknolojik çalışmalara yönelik tutumlarının belirlenmesi
5. Uluslararası Egitim Arastırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.217, (Özet Bildiri)
17. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kariyer planları ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ven fen öğretimi özyeterlik algıları arasındaki ilişki.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.595-596, (Özet Bildiri)
18. How Much Green are Education Faculties?
Europian Congress on Educational Science, Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, ss.1-3, (Özet Bildiri)
20. Teknolojiye Yönelik Kız ve Erkek Ögretmen adaylarının Görüsleri
Toplumsal Gelismede Türk ve Japon Kadınının Egitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.338-348, (Tam Metin Bildiri)
21. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Kampüsü'nün elektromanyetik alan haritasının çıkartılması
II. Öğrenci Ekoloji ve Çevre Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.33, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
2. Araştırma sorgulamaya dayalı fen öğretimi
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Sönmez Kartal M., Toper Korkmaz Ö., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.22-35, 2017
3. Okul Öncesi Eğitiminde Atık Materyallere Yeni Kimlik Kazandırma Etkinlikleri
Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakıs, Doç. Dr. Ebru AKTAN ACAR, Öğr. Gör. Gülçin KARADENİZ, Editör, Özgün Kök Yayınevi Yayıncılık, Ankara, ss.229-244, 2012
