Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
3. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanının Profili Üzerine Bir Değerlendirme
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.299-323, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Yükseköğretimde Öğrenci Bağlılığı: Kişisel ve Üniversite Deneyimi Farklılıkları
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.14, sa.1, ss.24-38, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Kendi Kurumlarına İlişkin Öğrenen Örgüt Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.241-260, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. Teoriden Pratiğe Sınıf Yönetimi: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Deneyimleri Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma
4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi , İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.61, (Özet Bildiri)
2. Öğretim Elemanlarının Sergilediği İstenmeyen Davranışların Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.249-250, (Özet Bildiri)
3. Eğı̇tı̇m Fakültesı̇ Öğretı̇m Elemanlarının ve Öğrencı̇lerı̇nı̇n Yenı̇ Öğretmenlı̇k Meslek Kanununa İlı̇şkı̇n Görüşleri
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.42-43, (Özet Bildiri)
5. Sığınmacı ve Mülteci Öğrencilerinin Okula Uyum Sürecinde Okul Yöneticilerinin Kapsayıcı Okul Kültürü Oluşturma Deneyimleri
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.175-177, (Özet Bildiri)
6. Öğretmenlik kariyer basamakları sınavı ve lisansüstü eğitim ikilemi
17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.110, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanının Profili Üzerine Bir Değerlendirme
2. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi , Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, ss.67, (Özet Bildiri)
8. Yükseköğretimde Öğrencilerin Üniversite Deneyimlerine Yönelik Özelliklerinin İncelenmesi
2. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2023, ss.69, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Adaleti Sağlamaya Yönelik OECD Ülkelerinde Gerçekleştirilen Eğitim Politikası Reformlarının İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.357, (Özet Bildiri)
10. Opinions Of Ph.D Students Towards The Academic Counseling Process
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.101, (Özet Bildiri)
12. Willingness of Teachers to Continue Ph.D Education
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.87, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen adaylarının üniversiteye giriş sınav puanları ile kpss puanlarının incelenmesi: Türk üniversitelerinin profili
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.680-683, (Tam Metin Bildiri)
14. Opinions of the Instructors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri)
18. Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.392-393, (Özet Bildiri)
19. Milli eğitim şuralarında alınan kararlar doğrultusunda yeni yönetici görevlendirme yönetmeliğine bir bakış
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.349, (Özet Bildiri)
22. Üniversite ve eğitim fakültesi yönetimlerine ilişkin bir profil çalışması
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.492-493, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
2. Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.194-201, 2017