SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi Bölüm Öğrencilerinin Bilgi Güvenliği ve Dijital Okuryazarlık Durumlarının İncelenmesi
Kahramanmaras Sutcu Imam Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.760-769, 2023 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Farklılıklara Saygı Algılarının Anne Eğitim Düzeyine Göre İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.271-292, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Anne-baba Tutumları İle Gelecekte Çocuklarına Yönelik Göstermek İstedikleri Tutumlar
Academy Journal of Educational Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.66-81, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Exploring the potential ofcross-platform learning for early literacy: Leveraging technology to address cognitivechallenges in picture book reading
31. The Scientific Study of Reading (SSSR) Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 22 Haziran 2024
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE UYGULANAN YAKLAŞIM MODELLERİ ÜZERİNE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
9.Hitit Öğrenci Kongresi, Türkiye, 26 - 30 Nisan 2023
Türkiye’deki Üniversitelerde Hedef Kitlesi Çocuk Olan Uygulama Ve Araştırma Merkezlerinin Mevcut Profili
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dezavantajlılık ve Kapsayıcı Eğitim Kavramlarına İlişkin Anlayışları
EJERCongress 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Duygu Tanımayı Destekleyici Etkileşimli Kitap Okumanın Düşük Sosyo-ekonomik Düzeyden Gelen Çocukların Hikaye Anlama Becerisine Etkisi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019
Etkileşimli Kitap Okumanın 3-4 Yaş Çocuklarının Duygu Tanımlama Becerisine ve Kelime Edinimine Etkisi
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi Çocuğun Ekolojik Dünyası, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019
Çocuk İhmal ve İstismarı” Dersini Alan ve Almayan Öğretmen Adaylarının Çocuk İhmal ve İstismarına Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Karşılaştırılması
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 9 - 13 Mayıs 2018
5-6 Yaş Çocukların Farklılıklara Saygı Algısının Anne Eğitim Düzeyi İle İlişkisinin İncelenmesi
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Okul Öncesi ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Çocuklara Okuma Alışkanlığı Kazandırmaya Yönelik Görüşleri
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Examining the effects of different storybook reading techniques on children’s story comprehension
5th International Early Childhood Education Conference, 18 - 21 Ekim 2017
The Relationship between the Children aged five and six who Have Compliant and Aggressive Behavior according to Views of their Teachers and the Emotional Intelligence of their Mothers
2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL-16, 21 - 24 Temmuz 2016
Investigating the Attitudes of the Parents of Children Aged 5 6 in the Pre School Education Groups Who Demonstrate Sociable and Unsociable
2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL-16, 21 Temmuz - 24 Haziran 2016
Using Electronic Storybooks to Foster Word learning in Turkish Children
1st Training School of COST Action IS1410, 6 - 08 Haziran 2016
Bütünleştirilmiş ve Etkileşimli Kitap Okumanın 5 6 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimi Üzerine Etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress EJERCongress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Erken Çocukluk Dönemi Fonolojik Duyarlılık Ölçeği (EÇDFDÖ)’xxnin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 12 - 15 Eylül 2012
Kitaplar
Mobil Teknoloji Çağında Büyüyen Çocukların Dijital Okuma Deneyimleri ile Erken Okuryazarlık ve Dil Kazanımları Arasındaki İlişki
Erken Çocuklukta Okuryazarlık Deneyimi, ATEŞ ŞEN AYŞE BEYZA, Editör, Koç Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.103-128, 2024
DIJITAL ÇOCUK KITAPLARINDA ETKILEŞIM: HIKÂYELER VE GERÇEK YAŞAM ARASINDA KÖPRÜ KURMAK
Erken Çocukluk Döneminde DİJİTAL TEKNOLOJİ - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Dilek Altun; Feyza Tanketin Erden, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.416-441, 2022
İlk Sözcükler: 0-3 yaş arasında sözcük edinimi ve anlam gelişimi
Dil Gelişimi, Dere, Zeynep, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.227-248, 2021
Erken Çocukluk Döneminde Okuma Kültürünü Yaygınlaştıran Programlar
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Kargın, Tevhide, Altun Dilek, Güldenoğlu, Birkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.227-248, 2021
Hayata Kendinden Emin Adımlarla Başlama İçin Sure Start Programı
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.485-495, 2017
Sınırları Toplumun Sınırları Olan Okullar: Jenaplan Okulları
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği, Büyük düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.271-282, 2017
Five Year Old Children's Conception of Preciptation
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Kenan Mortan; İlia Hristov; Olga Strelova; Zdravka Kostova; Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.390-402, 2014
Seslerle Yolculuk: Erken Çocukluk Döneminde Fonolojik Duyarlılık Eğitimi
Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış Fikirler, Paylaşımlar ve Dünyadan Yansımalar, Ebru AKTAN ACAR; Gülçin Karadeniz, Editör, Özgünkök Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2012