Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

How Much Does Being Unique Cost?

IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS 2020), 22 - 24 October 2020, pp.429-446

Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Turkey, 15 - 17 November 2018, pp.231-239 Sustainable Development

Books & Book Chapters

Tüketici Marka Sabotajı ve Marka Nefreti

in: Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editor, Ekin Yayınevi, Ankara, pp.39-52, 2023 Sustainable Development

Endüstri 4.0 ve Yönetim

in: Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama, Nazan Yelkikalan,Erdal Aydın,Sena Erden AYHÜN,Bilge Çavuşgil Köse, Editor, LIVRE DE LYON, Lyon, pp.143-156, 2022

Influencer Pazarlama

in: Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.149-164, 2022

Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi

in: Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.21-38, 2021

Marka ve Hikayeleştirme

in: Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editor, Beta Basım Yayım, pp.175-202, 2021

Küresel Kriz Sonrası Kamu Özel Sektör Ortaklıklarının Gelecegi

in: Küresellesme ve Kamu Yönetiminde Dönüsüm, KESIK Ahmet;CANPOLAT Hasan, Editor, Seçkin Yayıncılık, Ankara, pp.319-336, 2011

Metrics

Publication

14

Project

2
UN Sustainable Development Goals