Dr. Öğr. Üyesi ELÇİN BAYRAKTAR KÖSE
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sürdürülebilir Tüketim Ekseninde Tüketicinin Korunması, Eğitimi ve Bilinçlendirilmesi İçin Bir Öneri Olarak Tüketici Geliştirme Merkezi (TÜGEMER)
EROĞLU F.
,
BAYRAKTAR KÖSE E.
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.31-47, 2021 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Country of Origin, Willingness to Pay More and Purchase Intention: A Study with Turkish Consumers on Apparel Products
BAYRAKTAR KÖSE E.
,
EROĞLU F.
Journal of Applied and Theoretical Social Sciences
, cilt.3, sa.3, ss.222-243, 2021 (Hakemli Dergi)
Marka Antropomorfizmi ile Marka Aşkı İlişkisinde Marka Güveninin Rolü
BAYRAKTAR KÖSE E.
,
ÇOLAKOĞLU H.
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.27-46, 2021 (Hakemli Dergi)
Z Kuşağı Tüketicilerinin Marka Antropomorfizmi Algısını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
Eroğlu F.
,
Çolakoğlu H.
,
Bayraktar Köse E.
Atlas Journal
, cilt.6, sa.32, ss.706-727, 2020 (Hakemli Dergi)
Utilization of Online Influencers as an Experiential Marketing Tool: A Case of Instagram Micro-Celebrities
EROĞLU F.
,
BAYRAKTAR KÖSE E.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.12, sa.63, ss.1057-1067, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
How Much Does Being Unique Cost?
Eroğlu F.
,
Bayraktar Köse E.
IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS 2020), 22 - 24 Ekim 2020, ss.429-446
Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü
EROĞLU F.
,
BAYRAKTAR KÖSE E.
,
ÇOLAKOĞLU H.
IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketici Marka Sabotajı ve Marka Nefreti
Çengel Ö.
,
Bayraktar Köse E.
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.39-52, 2023
Endüstri 4.0 ve Yönetim
Bayraktar Köse E.
Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama, Nazan Yelkikalan,Erdal Aydın,Sena Erden AYHÜN,Bilge Çavuşgil Köse, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.143-156, 2022
Influencer Pazarlama
BAYRAKTAR KÖSE E.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.149-164, 2022
Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi
ÇOLAKOĞLU H.
,
BAYRAKTAR KÖSE E.
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021
Marka ve Hikayeleştirme
ÇOLAKOĞLU H.
,
BAYRAKTAR KÖSE E.
Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021
Küresel Kriz Sonrası Kamu Özel Sektör Ortaklıklarının Gelecegi
ŞAHİN M.
,
UYSAL Ö.
,
BAYRAKTAR E.
Küresellesme ve Kamu Yönetiminde Dönüsüm, KESIK Ahmet;CANPOLAT Hasan, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.319-336, 2011
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları