Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

How Much Does Being Unique Cost?

IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS 2020), 22 - 24 Ekim 2020, ss.429-446

Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü

IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.231-239 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Tüketici Marka Sabotajı ve Marka Nefreti

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.39-52, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Endüstri 4.0 ve Yönetim

Endüstri 4.0 Olgunluk Düzeyi Belirleme Araştırması: Biga Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İmalat İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama, Nazan Yelkikalan,Erdal Aydın,Sena Erden AYHÜN,Bilge Çavuşgil Köse, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.143-156, 2022

Influencer Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.149-164, 2022

Dijital Çağda Tüketici Merkezli Pazarlama İletişimi

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-38, 2021

Marka ve Hikayeleştirme

Marka Yönetimi, Marangoz, Mehmet; Bayrakdaroğlu, Funda, Editör, Beta Basım Yayım, ss.175-202, 2021

Küresel Kriz Sonrası Kamu Özel Sektör Ortaklıklarının Gelecegi

Küresellesme ve Kamu Yönetiminde Dönüsüm, KESIK Ahmet;CANPOLAT Hasan, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.319-336, 2011

Metrikler

Yayın

14

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları