Articles Published in Other Journals
Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.23, no.43, pp.311-344, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü
Journal of Yasar University, vol.15, no.59, pp.584-597, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Bilincinin Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Moda Bilinci ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü
International Social Sciences Studies Journal, vol.6, no.59, pp.1287-1299, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü
Business and Management Studies: An International Journal, vol.8, no.1, pp.144-163, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, vol.22, no.2, pp.729-741, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.35, pp.93-108, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çift Yetenekli Pazarlamanın Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yoluyla Pazar ve Finansal Olmayan Performans Göstergeleri Üzerindeki Etkisi: Bilişim Sektöründe Bir Araştırma
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol.10, no.2, pp.31-52, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship Between Ambidextrous Marketing, Market Performance and Financial Performance
Research in Economics and Business: Central and Eastern Europe, no.9, pp.5-29, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Stratejik İnsan Kaynakları Yönetiminin İşgören Katılımı Üzerindeki Etkisi: İş Zenginleştirme Ve Güçlendirmenin Düzenleyici Etkisi
Süleyman Demirel Üniversitesiİktisadi ve İdari BilimlerFakültesi Dergisi, vol.19, no.2, pp.89-106, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Küçük Ve Orta Boy İşletmelerde (Kobi) Örgütsel Öğrenme Ve Yenilik Performansı İlişkisinin Genel Performansa Etkileri
Journal of Yasar University, vol.29, no.8, pp.4872-4895, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Pazar Odaklılığın Nitel Performans Üzerindeki Etkisinde Öğrenme Odaklılık ve Yenilikçiliğin Düzenleyici Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.28, no.2, pp.1-39, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütsel Güven, Örgütsel Özdeşleşme ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki: Bir Devlet Hastanesinde Araştırma
Öneri Dergisi, vol.10, no.39, pp.61-76, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Kadınların Satın Alma ve Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Gece Akademi, Ankara, 2019
Çift Yetenekli Pazarlama Yönetiminin Boyutları ve Yazınsal Gelişimi
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Orhan Çoban, Serpil Ağacakaya, Enderhan Karakoç, Fehmi Karasioğlu, Ayşe Çoban, Editor, Gece Akademi, Ankara, pp.111-128, 2019
Pazarlama Yetenekleri: Kaynak Temelli Bakış Açısı
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Rıza Karagöz, Timuçin Kodaman, Marijan Premovic, Editor, Ivpe, Çetine, pp.331-357, 2018