Articles Published in Other Journals
Türkiye’de COVID-19 Salgınının Tüketici ve Üretici Davranışları Üzerindeki Etkisi
Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.2, no.1, pp.17-27, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol.2, no.4, pp.145-163, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinin Ekonomik Kalkınma Üzerindeki Etkisi: Biga Örneği
YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, vol.16, no.32, pp.345-365, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
BİREYSEL KREDİLERİN ENFLASYON ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, vol.16, no.1, pp.18-40, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), 27 June - 28 January 2018
Books & Book Chapters
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
in: PAZARLAMA İlkeler, Genel Stratejiler, EROĞLU Filiz, Editor, paradigma akademi, pp.53-79, 2017
Pazarlama Bileşenleri-Ürün
in: PAZARLAMA İlkeler, Genel Stratejiler, EROĞLU Filiz, Editor, paradigma akademi, pp.81-109, 2017