Makaleler
6
Tümü (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
1. Türkiye’de Sanayileşme Ve Kentleşmenin Çevresel Tahribat Üzerindeki Etkisi: Ardl Sınır Testi Yaklaşımı
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.66-76, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.145-163, 2018 (Hakemli Dergi)
5. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinin Ekonomik Kalkınma Üzerindeki Etkisi: Biga Örneği
YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.32, ss.345-365, 2018 (Hakemli Dergi)
6. BİREYSEL KREDİLERİN ENFLASYON ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.18-40, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
2. Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), 27 Haziran - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
8. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
PAZARLAMA İlkeler, Genel Stratejiler, EROĞLU Filiz, Editör, paradigma akademi, ss.53-79, 2017
9. Pazarlama Bileşenleri-Ürün
PAZARLAMA İlkeler, Genel Stratejiler, EROĞLU Filiz, Editör, paradigma akademi, ss.81-109, 2017
