Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

2. A Conceptual Overvıew of The Dıderot Effect and Snoobısm in Consumptıon

International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Aralık 2022, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri)

3. A Systematic Literature Review of the Customer Interface

International Scientific Conference "BRIDGE 2022", Prizren, Kosova, 9 - 10 Ekim 2022, ss.101-106, (Tam Metin Bildiri)

4. Financial Institutions in Kosovo and Their Role in Economic Stability

ICEB'19 - International Congress of Economics and Business, Bursa, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2019, ss.26, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. The Study of Evaluation OECD Member Countries Based on The Enabling Trade Index

VI. International Multidisciplinary Congress of Euraisa, Rome, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.78, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. The Study of Evaluation BRICS-T Countries Based on The Global Competitiveness Index

Teras Şevçenko Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.46, (Özet Bildiri) Creative Commons License

8. Tüketicilerin Online Alışveriş Davranışları Hakkındaki Görüşleri Gökçeada Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.369-376, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Algılanan Sosyal Desteğin İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzereine Etkilerinin Belirlenmesi

III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.436-445, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. İş Sağlığı ve Güvenliği Tespitlerinin İş Kazalarına Etkileri: Sektörel ve Yıl Bazında Değerlendirilmesi

”, III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.453, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. “Ağızdan Ağıza Pazarlama’nın Tüketicilerin Satınalma Kararları Üzarindeki Etkisi: Kosova Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma

II. Uluslar arası Doğunu batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Temmuz 2017, ss.452, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Role and Challenges of Women in Tourism Sector

7th. International Women and Business Conference, Prizren, Kosova, 9 - 11 Mayıs 2016, ss.260-266, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Muhasebecilerin Etik Değer Anlayışları, Edirne İl Merkezinde Yapılan Bir Araştırma

II. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzincan, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.44-53, (Tam Metin Bildiri)

15. Enflasyon ve Para Arzının Kosova Ekonomisine Etkisinin İncelenmesi, 2. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi

II. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzincan, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.23-32, (Tam Metin Bildiri)

16. Edirne İl Merkezindeki Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirlerin Sosyal Sorumluluğa Etkileri

Kurumsal Yönetim, Yolsuzluk, Etik ve Sosyal Sorumluluk Uluslararası Öğrenci Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 7 - 11 Şubat 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ

PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM, ALTUĞ Nevin, ÖZHAN Şeniz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.162-178, 2025

2. The Kosovo Women’s Role and Position in Leadership Strategy

New Approaches to CSR, Sustainability and Accountability, Çalıyurt Tunca, Kıymet, Editör, Springer, ss.201-218, 2024

3. GERİ DÖNÜŞÜM SEKTÖRÜ VE GIDA ATIKLARININ GERİ DÖNÜŞÜMÜ ÜZERİNE BİR İNCELEME

GÜNCEL LOJİSTİK UYGULAMALARI, GİLANLI ELİF, ÇETİN ONUR, Editör, Nobel Medicus, Ankara, ss.1-18, 2024

4. Korku Pazarlaması

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Seçkin Yayıncılık, İstanbul, ss.189-209, 2023

5. HİZMET İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA

DİSİPLİNLERARASI BOYUTLARIYLA HİZMET İŞLETMELERİ, YILDIRIM, YUSUF, Editör, EĞİTİM, İstanbul, ss.37-56, 2022

6. BAĞIMLI (KOMPÜLSİF) TÜKETİCİ

TÜKETİCİ TİPOLOJİLERİ, Özkaynar, Kürşad, Yılmaz, Aykut ve Yolcu, Tarık, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-92, 2022

7. The Economy of The Balkan Countries and Their Approach to The Financial Markets

The Progress of Financial Markets in Balkan Contries: Theory and Practice, Luan Vardari, Editör, SHİKS publishing Library, Priştine, ss.3-28, 2018 Creative Commons License

8. Study of Relationship Between Five Factor Personality Theory and Career Decisions: A Research on Gökçeada Vocational School Students

Recent Researches on Social Sciences, Roman Dorczak,Hasan Arslan,Rafal Musialik, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.277-289, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Proje

1

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları